«Πολιορκία». Επιτέλους μια ταινία με ήρωες από τη Θράκη και τη Μακεδονία Βασισμένη σε αληθινά γεγονότα στην Βέροια.

Μετά την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία «Έξοδος 1826», δύο χρόνια πριν, ο Θεσσαλονικιός ηθοποιός και σκηνοθέτης Βασίλης Τσικάρας είναι έτοιμος να επανέλθει στις κινηματογραφικές αίθουσες με τη δεύτερη κατά σειρά ιστορική ταινία της Aratos Films, που έχει τίτλο «Πολιορκία».Η «Πολιορκία», βασίζεται σε αληθινά γεγονότα και δη στη μάχη της Μονής Δοβρά στη Βέροια, το Μάρτιο του 1822. Η ιστορία όμως επαναλαμβάνεται. Δύο αξιωματικοί του Ελληνικού στρατού στο οχυρό Ρούπελ, το Μάρτιο του 1941, έχουν να αντιμετωπίσουν τις ίδιες προκλήσεις λίγες μέρες πριν την επίθεση των Γερμανών. 

polweb4

Πρόκειται, όπως λέει ο Β. Τσικάρας, για τη μοναδική νίκη Ελλήνων της Μακεδονίας εναντίον του οθωμανικού στρατού υπό τον Τάσο Καρατάσο, ωστόσο όταν η επανάσταση στη Μακεδονία απέτυχε, οι Τούρκοι σκότωσαν τους μοναχούς κι έκαψαν τη Μονή, ενώ ακολούθησε το ολοκαύτωμα της Νάουσας.

Η ιστορία όμως επαναλαμβάνεται μαζί και τα διλήμματα «τι κάνουμε όταν έχουμε απέναντί μας τόσο ισχυρό στρατό». Οι δύο αξιωματικοί του Ελληνικού στρατού στο οχυρό Ρούπελ, τον Μάρτιο του 1941, έχουν να αντιμετωπίσουν τις ίδιες προκλήσεις λίγες μέρες πριν την επίθεση των Γερμανών. «Αυτά τα διλήμματα βέβαια δεν υπάρχουν για τους στρατιωτικούς, η απάντηση είναι αυτονόητη. Είναι όμως ανθρώπινα» λέει στη thessnews o Β. Τσικάρας, ο οποίος δηλώνει ότι στόχος του είναι να ολοκληρώσει την τριλογία με μια ακόμη ταινία μέχρι το 2021 οπότε και συμπληρώνονται 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.

polweb2

«Με τις ταινίες αυτές ανάβουμε κεράκι στη μνήμη των ηρώων από τη Μακεδονία και τη Θράκη»«Με τις ταινίες αυτές ανάβουμε κεράκι στη μνήμη των ηρώων από τη Μακεδονία και τη Θράκη»46 χρόνια μετά τον «Παπαφλέσσα»

Η «Έξοδος 1826» ήταν η πρώτη ελληνική ταινία για το 1821 μετά τον «Παπαφλέσσα», 46 χρόνια πριν. Το Υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής χαρακτήρισαν την ταινία «υψηλής ποιότητας», στο κομμάτι της ιστορικής, πολιτιστικής και εκπαιδευτικής αρτιότητας.

«Με τις ταινίες αυτές θέλω να εξιτάρω το ενδιαφέρον του κοινού ώστε να επιστρέψουμε στις ρίζες μας και να ξαναδιαβάσουμε την ελληνική ιστορία που έχει πάρα πολλές πτυχές, θυσίες, ηρωισμούς οι οποίες σήμερα έχουν ξεχαστεί» τονίζει. «Λέω εύγε στους μεγάλους σκηνοθέτες όπως ο Βούλγαρης και ο Σμαραγδής που ασχολούνται, καθένας με τον τρόπο του, με την ελληνική ιστορία» ενώ κάνει ειδική αναφορά στη σημασία του σύγχρονου κινηματογράφου στην επιμόρφωση του κοινού.«Η δικιά μας γενιά, οι σημερινοί 45άρηδες, μεγάλωσε σχολικά βιβλία ιστορίας τα οποία δεν έγραφαν για την επανάσταση κατά των Τούρκων το 1821 στην Μακεδονία και στη Θράκη.

Η μάχη της Μονής Δοβρά δεν είναι κομμάτι της ιστορίας μας; Γνωρίζουμε τους ήρωες μόνο από τη νότια Ελλάδα. Οι  δικοί μου ήρωες είναι από τη Μακεδονία και τη Θράκη. Με τις ταινίες αυτές ανάβουμε ένα κεράκι στη μνήμη αυτών των ανθρώπων» λέει στη thessnews.«Δυστυχώς, εδώ και χρόνια στην Ελλάδα καλλιεργείται μια υποκουλτούρα που θέλει γραφικό το να ασχολείσαι με κάτι ελληνικό και πατριωτικό. Το δικό μας ‘‘Βιετνάμ’’, υπό μία έννοια, είναι η Κύπρος του ’74. Ο Πόντος ή η Μικρασία δεν μπορούν να δώσουν κινηματογραφικά θέματα;» συμπληρώνει."

polweb1

 Η «Πολιορκία», αποτελεί μέρος της τριλογίας της Aratos Films για το 1821.  

Υπενθυμίζουμε ότι η πολυσυζητημένη «Έξοδος 1826» του Βασίλη Τσικάρα, ήταν η πρώτη. Αποτέλεσε δε, την πρώτη ταινία με θέμα το 1821 μετά από 46 ολόκληρα χρόνια («Παπαφλέσσας», 1971).

Το Υπουργείο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής χαρακτήρισαν την ταινία «υψηλής ποιότητας», στο κομμάτι της ιστορικής, πολιτιστικής και εκπαιδευτικής αρτιότητας.

ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΩΝ: Άμφισσα, Δελφοί, Αράχωβα, Αγία Ευθυμία, Σιάτιστα, Ρούπελ

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣΤο σενάριο και η σκηνοθεσία είναι του Βασίλη Τσικάρα.

Τη Διεύθυνση φωτογραφίας έχει ο Γιώργος Βασιλειάδης. Επιπρόσθετη κινηματογράφηση έκανε ο Δημήτρης Σταμπολής.

Η μουσική σύνθεση είναι της Έφης Ράτσου. Σκηνικά - κοστούμια: Μαρία Βλάχου, Μαριαλένα Χρυσογονίδου.

Βοηθοί: Αθηνά Μπατσίλα, Σπυριδούλα Λιαράτσικα, Κλεοπάτρα Παλιαδέλη.

Μοντάζ: Γιώργος Σουμελίδης.  Supervisor - VFX: Χρήστος Ορφανίδης.

Οπερατέρ: Δημήτρης Μανουσιάκης.  Βοηθός οπερατέρ: Νεφέλη Ντακοζούδη.  

Βοηθός σκηνοθέτη: Γιώργος Σουμελίδης. Σκριπτ: Αλέξανδρος Ζαμπέτας, Απόστολος Μπαρουξής.

Ήχος: Θάνος Πέτρου, Μυρτώ Χατζηανδρέου.Επεξεργασία ήχου - μιξάζ: Θάνος Πέτρου.Mastering – μιξάζ μουσικής: Κρίτωνας Κιουρτσής.

Μακιγιάζ: Σοφία Βουλαλά.Βοηθοί μακιγιάζ: Τζένη Ευσταθιάδου, Ελένη Τσιάφκα.

Coloring: Γιώργος Φλέγγας.Graphic design-φωτογράφιση: Νίκος Γκάρας, Δημήτρης Παγιάντζας. 

Μεταφράσεις στην τουρκική – ηχογραφήσεις: Γιώργος Σινιόσογλου - Mediaworld. Ανδρικές παραδοσιακές φορεσιές: Μανώλης Σαββίδης. 

Επιδιορθώσεις κοστουμιών – μεταποιήσεις: Ελπίδα Βαρθολομάτου, Φούλη Βουτσά, Δέσποινα Ραπτοπούλου.Φορεσιές - παραδοσιακό υλικό: Θέατρο Άρατος, Σύλλογος Φίλων Ιστορίας και Αναπαράστασης Αυτής Γιαννιτσών, Μουσείο «Μιχάλη Τσαρτσίδη», Ελληνομνήμονες - Σπύρος Κατσίρας, Φώτης Λουριδάς, Γιάννης Μπάρλος. 

Σύμβουλος σε θέματα ιστορικού οπλισμού: Γιάννης Μπάρλος. Σύμβουλος σε θέματα ξιφομαχίας: Ακαδημία Ιστορικών Ευρωπαϊκών Πολεμικών Τεχνών «Λέοντες» & Γιώργος Γεωργάς.Υπεύθυνος marketing Ν.Ελλάδος: Βασίλης Γεωργαντάς. Unit publicist: Βάλια Μπουγιουκλή.

Οργάνωση – εκτέλεση παραγωγής: Ελένη Σκάρπου – Γιώργος Τσακίρης.Δημοσιότητα – επικοινωνία: BrainCo / Άννα Σταματιάδου. Διανομή: Aratos Films / Κολοσσαίον 

Ηθοποιοί (μεταξύ άλλων): Δημήτρης Παπαδόπουλος, Νταίζη Σεμπεκοπούλου, Γιώργος Ζώης, Λευτέρης Δημηρόπουλος, Τατιάνα Μελίδου, Σοφία Μανωλάκου, Βασίλης Κανελλόπουλος, Αντώνης Σιώπκας, Μανώλης Σαββίδης, Γιώργος Χατζηθεοδώρου, Θανάσης Μπριάνας, Χριστίνα Λιόλιου, Γιάννης Περδίκης, Δημήτρης Δήμου, Δημήτρης Κατσιδονιώτης, Κώστας Λιόλιος, Αριστείδης Σιναπίδης, Δημήτρης Κύρτσος, Σταύρος Καραγεωργιάδης, Στέργιος Κωνσταντζίκης, Βαγγέλης Μάγειρος, Γιώργος Τούλης, Σάκης Κολότσιος, Σταύρος Δουκουζγιάννης, Γιάννης Λαζαρίδης, Γιώργος Βαβούρας, Βασίλης Βεργινάδης, Γιώργος Κολοζάκης, Ζωή Γιαννέτα, Βασίλης Τελίδης, Φώτης Λουριδάς, Γιάννης Μπάρλος, Δημήτρης Ανδρόνογλου, Φώτης Βερβίτας, Μάκης Τάντσης, Σταύρος Βαφειάδης, Παναγιώτης Σαββίδης, Γιώργος Σουμελίδης, Χριστίνα Καραγρηγορίου, Δανάη Πολυκάρπου, Βάσω Βλασσίου, Γιάννης Νικήτας, Βασίλης Κόκκαλης, Κώστας Ράλλης, Παυσανίας Θεοδωρακόπουλος, Σπύρος Κατσίρας, Σοφία Δούση, Βασίλης Κουκούτσης, Βασιλική Δαφνά, Μιχάλης Αναγνώστου.Guests: Γιώργος Γιαννόπουλος, Κωνσταντίνος Λάγκος, Βασίλης Τσικάρας.


Πηγή: www.thessnews.gr

www.inevros.gr

Συνέντευξη του σκηνοθέτη:  https://www.star.gr/lifestyle/exodos/379550/alhthinh-istoria-toy-1821-metaferetai-ston-kinhmatografo-h-tainia-poliorkia-den-tha-afhsei-kanena-asygkinhto

 

GLASS

Ο εξαιρετικός M. Night Shyamalan (Η Έκτη Αίσθηση) υφαίνει τους αφηγηματικούς ιστούς δύο αξέχαστων ταινιών του, Άφθαρτος (Unbreakable) και Διχασμένος (Split), και δημιουργεί ένα νέο, εκρηκτικό μείγμα στο Glass, παρουσιάζοντας μία αναπάντεχη και ενδιαφέρουσα τριλογία σασπένς και ψυχολογικού τρόμου. Συνεχίζοντας από το φινάλε του Διχασμένου, το κλειστοφοβικό και άκρως απολαυστικό Glass συγκεντρώνει τους Bruce Willis, Samuel L. Jackson και James McAvoy σε εφιαλτική ψυχιατρική κλινική, ενώ στην ταινία εμφανίζονται επίσης οι Anya Taylor-Joy, Spencer Treat Clark, Charlayne Woodard και Sarah Paulson. Φιλόδοξη, πολλά υποσχόμενη και σίγουρα καθηλωτική, η καινούρια ταινία του Shyamalan κορυφώνει τη σκοτεινή ατμόσφαιρα, τις ανατροπές και τα υπαρξιακά ερωτήματα στα οποία μας έχει συστήσει το ιδιαίτερο έργο του μεγάλου αυτού δημιουργού.

Σύνοψη:  O Bruce Willis επιστρέφει ως Ντέιβιντ Νταν (David Dunn) και ο Samuel L. Jackson ως Ελίτζα Πράις (Elijah Price) ή αλλιώς Κύριος Γκλας σε μια μοιραία συνάντηση με τον James McAvoy ως Κέβιν Γουέντελ Κραμπ (Kevin Wendell Crumb), ο οποίος δεν έχει αποχωριστεί τις πολλαπλές προσωπικότητες του. Η Anya Taylor-Joy είναι η Κέισι Κουκ (Casey Cooke), η μοναδική που επιβίωσε από τα νύχια του Κραμπ. Ακολουθώντας το φινάλε του Διχασμένου, ο Κύριος Γκλας εντοπίζει τον Νταν να καταδιώκει το Κτήνος, την υπεράνθρωπη εκδοχή του Κραμπ, σε μια σειρά από συναντήσεις που κλιμακώνονται έκρυθμα, ενώ ο δαιμόνιος Πράις ενορχηστρώνει παρασκηνιακά την κατάσταση, κρύβοντας μυστικά από τους δύο άντρες. 

glass

Το παρασκήνιοΗ εξέλιξη της τριλογίας: Από τον Άφθαρτο στον Διχασμένο
Καιρό πριν αρχίσει να κάνει το επιτυχημένο Διχασμένος, o M. Night Shyamalan ήθελε η ταινία να είναι πολλά παραπάνω από μια ηλεκτρισμένη ιστορία που στέκει μόνη της. To θρίλερ επικεντρώνεται στον Κέβιν Γουέντελ Κραμπ (James McAvoy), έναν άντρα με πολλαπλές προσωπικότητες, του οποίου οι πιο σκοτεινές (γνωστές ως Η Ορδή) απάγουν τρία νεαρά κορίτσια. Το σχέδιο είναι να ταΐσει με αυτά τα «μολυσμένα» κορίτσια μία από τις προσωπικότητες του, ένα υπεράνθρωπο πλάσμα γνωστό ως To Κτήνος (The Beast). Το τελευταίο κορίτσι, η Κέισι Κουκ (Anya Taylor-Joy,) τη γλιτώνει, όταν το Κτήνος βλέπει τις ουλές που καλύπτουν το σώμα της, σημάδια κακοποίησης που είχε υποστεί σε παιδική ηλικία. Επειδή η Κέισι δε μοιάζει με τα άλλα κορίτσια και η καρδιά της είναι αγνή, το Κτήνος δεν τη θυσιάζει. Μία δυνατή ιστορία, που κανείς έξω από τους στενούς συνεργάτες του δημιουργού δεν ήξερε ότι ο Shyamalan σχεδίαζε να ανήκει ο Διχασμένος στο ίδιο αφηγηματικό σύμπαν του εμβληματικού Άφθαρτου που είχε κάνει 16 χρόνια πριν. Έτσι, ο Διχασμένος έγινε ο συνδετικός ιστός σε μία από τις πιο αναπάντεχες τριλογίες στην ιστορία του σινεμά. 


Ο Άφθαρτος, μια ταινία για τον Ντέιβιντ Νταν (Bruce Willis), τον μοναδικό επιζώντα ενός φοβερού ατυχήματος, θέτει το ερώτημα του τι θα συνέβαινε αν οι υπερήρωες ήταν αληθινοί. Παρακινούμενος από τον Ελάιτζα Πράις (Samuel L. Jackson) έναν συλλέκτη σπάνιων κόμικς, o οποίος πάσχει από μία νόσο που κάνει τα κόκκαλα του να σπάνε με το παραμικρό, ο Νταν αρχίζει να πιστεύει ότι έχει υπερδυνάμεις και ότι είναι αλώβητος. Και όχι μόνο. Πιστεύει ότι έχει την ικανότητα να βλέπει και να αισθάνεται τις κακές πράξεις των άλλων απλώς αγγίζοντας τους. Καθώς ο Νταν αποδέχεται την καινούρια πραγματικότητα του και αρχίζει να εφαρμόζει τις δυνάμεις του, γίνεται αυτόκλητος τιμωρός, σώζοντας αθώα θύματα. Βρίσκει το πραγματικό του κάλεσμα. Στην τελευταία σκηνή της ταινίας, ο Νταν πάει να ευχαριστήσει τον Πράις, αλλά όταν τον ακουμπάει ανακαλύπτει με τρόμο ότι ο Πράις προκάλεσε το ατύχημα, από το οποίο επιβίωσε ο Νταν, καθώς και άλλες τρομοκρατικές ενέργειες με εκατοντάδες θύματα, μόνο και μόνο για να τον βρει. Γιατί; Γιατί αν ο Νταν είναι άφθαρτος και υπερήρωας και ο Πράις είναι το αντίθετο του Νταν, τότε ο Πράις, τελικά, ξέρει ποιος είναι ο ίδιος: ένας υπερ-κακός, ο Κύριος Γκλας. 
Εκτός από την καλλιτεχνική και εμπορική του επιτυχία, ο Άφθαρτος είναι μια εμβληματική ταινία για τους λάτρεις τον κόμικς σε όλο τον κόσμο. Χρόνια μετά την κυκλοφορία της, δημοσιογράφοι και θεατές ήθελαν να μάθουν αν θα δουν το σίκουελ της ταινίας στη μεγάλη οθόνη. Ο δημιουργός αφουγκράστηκε τον παλμό και αποφάσισε να το κάνει με τον δικό του μοναδικό τρόπο.


Το όραμα του δημιουργού ήταν να δημιουργήσει μία τριλογία που δεν έχει προηγούμενο. «Θέλω κάθε ταινία να στέκει μόνη της, με τη δική της γλώσσα» λέει. «Οι τρεις ταινίες τιμούν η μία την άλλη σαν οικογένεια». Ενώ ο Άφθαρτος εξετάζει έναν άντρα που η ταπεινή εικόνα που έχει για τον εαυτό του κρύβει τη δύναμη του, και ο Διχασμένος εξερευνά τη φονική δύναμη ενός τέρατος, η ταινία Glass εμβαθύνει στις ρίζες της ίδιας της ταυτότητας: είμαστε αυτοί που είμαστε ή το μυαλό μας διαμορφώνει την πραγματικότητα; 


Στην αρχή του Glass, ανακαλύπτουμε ότι στα 16 χρόνια που έχουν μεσολαβήσει από τον Άφθαρτο, o Ντέιβιντ Νταν έχει γίνει ένας αυτόκλητος τιμωρός, γνωστός ως Ο Επιτηρητής, προστατεύοντας πολίτες της Φιλαδέλφεια με τη βοήθεια του ενήλικα πια γιου του, Τζόζεφ (Spencer Treat Clark). Αλλά ο Νταν είναι αμφιλεγόμενη προσωπικότητα και η αστυνομία τον καταδιώκει. Η επιτυχία του εξαρτάται από την ανωνυμία του και τη δυνατότητα να βρίσκεται πάντα ένα βήμα πριν τον νόμο. Οι νοσηρές προσωπικότητες του Κραμπ, εντωμεταξύ, έχουν απαγάγει τέσσερα ακόμα κορίτσια που θέλει να ταΐσει στο Κτήνος. Η αστυνομία δεν μπορεί να εντοπίσει τα θύματα. Ο Νταν πρέπει να βρει τον Κραμπ γρήγορα.


Όταν τον βρίσκει, η επική μάχη θα καταλήξει με τον Νταν και τον Κραμπ να είναι αιχμάλωτοι σε ψυχιατρική κλινική υπό την επίβλεψη της Δρ. Έλι Στέιπλ (Sarah Paulson), που ειδικεύεται σε ασθενείς με ψευδαισθήσεις μεγαλείου: ανθρώπους που νομίζουν ότι είναι χαρακτήρες από κόμικ. H γιατρός κουράρει έναν ακόμα ασθενή με την ίδια νόσο, έναν άντρα που νοσηλεύεται 16 χρόνια: τον Ελάιτζα Πράις που έχει καταλήξει σε αναπηρικό καροτσάκι και είναι συνέχεια υπό την επήρεια φαρμάκων, έναν άντρα που θυμίζει ελάχιστα τον προηγούμενο εαυτό του.Καθώς οι τρεις τους συνειδητοποιούν την κατάσταση τους, θα δεχτούν βοήθεια απέξω από τον γιο του Νταν, τη μητέρα του Πράις και την Τσέισι  που έχει συνάψει έναν πνευματικό δεσμό με τον Κραμπ, τον πρώην θύτη της.
Για τον σκηνοθέτη, η συνύπαρξη αυτών των χαρακτήρων είναι εκπληκτική. «Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο» λέει. «Είναι νοσταλγικό για μένα. Δείχνει ένα μεγάλο μέρος της καριέρας μου, οπότε ένιωσα πολλά συναισθήματα και την ανάγκη να το κάνω σωστά». Ο δημιουργός κάνει δώρο στο κοινό σκηνές από τις προηγούμενες ταινίες που δεν είχαν μπει στο τελικό μοντάζ. «Ήταν εκπληκτικό, γιατί αυτές οι σκηνές ήταν συνέχεια στο μυαλό μου. Χαρήκαμε που τις βάλαμε στην ταινία και το κοινό θα ενθουσιαστεί».


Οι χαρακτήρες

glass poster gr1
Κέβιν Γουέντελ Κραμπ / Η Ορδή James McAvoy 
Ένας από τους πιο συναρπαστικούς, τρομαχτικούς, σύνθετους και πληγωμένους χαρακτήρες για έναν ηθοποιό. Με 23 διαφορετικές προσωπικότητες, ο Κραμπ είναι ένας ρόλος που απαιτεί έναν ηθοποιό με εύρος, αποχρώσεις, γιατί κάτω από το Κτήνος και τις κυρίαρχες προσωπικότητες όπως ο Ντένις (Dennis) και η Πατρίτσια (Patricia) που συνθέτουν την Ορδή, βρίσκεται ο καταπιεσμένος Κραμπ. «Ο Κέβιν έχει κακοποιηθεί βάναυσα από τη μητέρα του και ως εκ τούτου το μυαλό του έχει διαλυθεί, και από τα κομμάτια του έχουν γεννηθεί 23 άλλοι άνθρωποι» λέει ο McAvoy. «Είναι κάποιος που βρίσκεται σαν σε κώμα για μεγάλες περιόδους της ζωής του, ενώ άλλοι άνθρωποι καταλαμβάνουν το σώμα του. Είναι ένας από τους πολλούς που ζουν στο σώμα που κάποτε ήταν μόνο δικό του».
Στο Glass, o Κραμπ είναι κλεισμένος σε ένα κελί με ένα φως που τον υπνωτίζει. Όταν ξυπνάει μία απειλητική προσωπικότητα, το φως πυροδοτεί μια διαφορετική προσωπικότητα. Το Κτήνος θέλει να καταστρέψει τον Νταν και να απελευθερωθεί. Αλλά οι υπόλοιπες προσωπικότητες δεν πιστεύουν στο Κτήνος και μερικοί αναρωτιούνται αν η υπόθεση της Δρ. Στέιπλ– ότι οι υπερδυνάμεις του Κτήνους είναι ψευδαισθήσεις – μπορεί να ισχύει. «Δεν θέλει να είναι ζωντανός, οπότε ο ρόλος του Κέβιν είναι πολύ λυπητερός» λέει ο ηθοποιός. Οι άλλες προσωπικότητες έχουν τις δικές τους προκλήσεις. «Έπρεπε να διαχειριστώ καλά τον χρόνο μου, γιατί προετοιμαζόμουν για πολλούς χαρακτήρες ταυτόχρονα» λέει ο McAvoy. Ο πιο απαιτητικός ρόλος σωματικά ήταν, φυσικά, το Κτήνος. 

glass poster gr3
Ντέιβιντ Νταν / Ο Επιτηρητής Bruce Willis 
Στα 16 χρόνια που μεσολάβησαν από τον Άφθαρτο, ο Ντέιβιντ Νταν έχασε τη γυναίκα του, δημιούργησε τη δική του εταιρεία με τον γιο του και αφοσιώθηκε στην πάταξη του εγκλήματος ως αυτόκλητος τιμωρός με το όνομα Ο Επιτηρητής. Αλλά το τίμημα για όλο αυτό είναι μεγάλο. «Ο Ντέιβιντ είναι μοναχικός. Η απόδοση δικαιοσύνης είναι το μόνο που έχει στη ζωή του πέρα από τον γιο του. Νιώθει πολλή λύπη για αυτό, και ο Bruce Willis το εκφράζει» λέει ο McAvoy.
Όταν ο Νταν αποφασίζει να καταδιώξει το Κτήνος, πιστεύει ότι μόνο αυτός μπορεί να τον σταματήσει και το φορτίο αυτό συνεχίζει να τον βαραίνει αφότου βρεθούν έγκλειστοι στην κλινική. Η αδυναμία του, ο κρυπτονίτης του, είναι το νερό, οπότε η Δρ. Στέιπλ τον έχει κλείσει σε ένα κελί που πλημμυρίζει κάθε φορά που προσπαθεί να δραπετεύσει. Έχει κουραστεί από τις υπερδυνάμεις του, αλλά δεν μπορεί να τους ξεφύγει. Αν η Σρ. Στέιπλ έχει δίκιο, τότε ίσως ανακουφιστεί, ακόμα κι αν δεν μπορεί να την πιστέψει.
«Ο Bruce Willis είναι ένας πολύ κομψός, σέξι και όμορφος άντρας» λέει η Sarah Paulson. «Προσπαθώ να είμαι κουλ κοντά του, αλλά δεν είναι πάντα εύκολο». Ο Jackson από την άλλη έχει συνεργαστεί πολλές φορές μαζί του. «Μου αρέσει να δουλεύω μαζί του. Είναι οικείος και ταιριάζουμε με ευκολία».
Για τον Spencer Treat Clark η ευκαιρία να ξαναπαίξει τον γιο του μετά τον Άφθαρτο ήταν πολύ σημαντική. «Ο Άφθαρτος ήταν πολύ σημαντική εμπειρία για μένα και είχε ενδιαφέρον να δω πώς εξελίχθηκε ο χαρακτήρας που παίζω» λέει ο ηθοποιός που υποδύεται πια την ενήλικη εκδοχή του γιου.

glass poster gr2
Ελάιτζα Πράις / Κύριος Γκλας- Samuel L. Jackson
Από την τελευταία φορά που είδαμε τον Ελάιτζα Πράις να ομολογεί τα εγκλήματα του στο φινάλε του Άφθαρτου και να αυτοαποκαλείται Κύριος Γκλας, είναι έγκλειστος σε ψυχιατρική κλινική. Καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι, παίρνει βαριά φάρμακα που τον ναρκώνουν. 
Όταν τον βλέπουμε στο Glass, είναι σαν σκιά του εαυτού του, έχει κενό βλέμμα και δεν αναγνωρίζει ούτε τη μητέρα του, ενώ δεν μπορεί να απαντήσει στις ερωτήσεις της. Σύντομα γίνεται ξεκάθαρο ότι κάτι κρύβεται πίσω από το απλανές αυτό βλέμμα. «Είναι ο ίδιος» λέει ο Samuel L. Jackson. «Τα υπολογίζει όλα. Προσέχει τα πάντα και είναι δυνατός. Τον έχουν στην απομόνωση, γεγονός που του δίνει χρόνο να σκεφτεί, να καταστρώσει σχέδια».
Η άφιξη του Νταν και του Κραμπ του δίνει την ευκαιρία όχι μόνο να απελευθερωθεί, αλλά και να μιλήσει για το γεγονός ότι οι υπεράνθρωποι βρίσκονται ανάμεσα μας. Γεγονός που τον βάζει στην αντίπερα όχθη από την Δρ. Στέιπλ, που πιστεύει ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν ψευδαισθήσεις. Γίνεται επικίνδυνος και κανείς δεν ξέρει τι έχει στο μυαλό του. Μέχρι να είναι πολύ αργά. Πράγματι, μία από τις πιο έξυπνες κινήσεις του σεναρίου είναι ότι συνεχώς αλλάζουμε γνώμη για τον Πράις. Ο χαρακτήρας δεν αλλάζει, αλλά αρχίζουμε να τον βλέπουμε μέσα από άλλο πρίσμα. «Η ιδέα του να έχεις έναν περιθωριακό χαρακτήρα ως ήρωα είναι πολύ απολαυστική. Θέλεις πραγματικά να τα καταφέρει, ακόμα κι αν μερικές πράξεις του είναι ποταπές» λέει ο σκηνοθέτης. 


Κέισι ΚουκAnya Taylor-Joy
Την πρώτη φορά που τη συναντάμε στην ταινία έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από τότε που ξέφυγε από τον Κέβιν Κραμπ. «Η Κέισι έχει περάσει κάτι που κανένας δε θα έπρεπε να έχει ζήσει» λέει η Taylor-Joy. «Έχει αλλάξει. Η εμπειρία ήταν τρομαχτική, αλλά της επέτρεψε να είναι ο εαυτός της και να μην κατηγορεί τον εαυτό της για κάποια πράγματα».
Δεν είναι πια θύμα και το γεγονός ότι η μοναδική που έχει επιβιώσει από το Κτήνος προκαλεί τον θαυμασμό των γύρω της.  Στον Διχασμένο φοβόταν για τη ζωή της, αλλά τώρα είναι πιο σίγουρη για τον εαυτό της. «Χρειάστηκε να καταλάβω ποια είναι τώρα πια η Κέισι. Την πρώτη μέρα των γυρισμάτων του Glass, ένιωσα λίγο παράξενα που έπρεπε να κάνω αυτό το άλμα, γιατί ήταν μόνο τρεις εβδομάδες μετά τα γεγονότα του Διχασμένου κι όμως ο χαρακτήρας έχει αλλάξει. Ήταν λίγο σουρεαλιστικό».
Στο Glass, η Κέισι βοηθάει τον Κέβιν, γιατί είναι ο πρώτος που την είδε για αυτό που είναι και αναγνώρισε τον πόνο της. Οπότε κι εκείνη αναγνώρισε τον δικό του. «Και οι δύο χαρακτήρες είναι διαλυμένοι και υπάρχει τόσος πόνος που τελικά έχουν έναν δικό τους δεσμό. Είναι αδελφές ψυχές» λέει η ηθοποιός.


Δρ. Έλι Στέιπλ Sarah Paulson
Μία διακεκριμένη ψυχίατρος που εξειδικεύεται σε ασθενείς με την ψευδαίσθηση ότι είναι χαρακτήρες από κόμικς. Έχει αναπτύξει μια πειραματική διαδικασία για να διαλύσει αυτές τις ψευδαισθήσεις, αλλά δεν αφήνει τους ασθενείς σώους και αβλαβείς. Τα κίνητρα της δεν είναι ξεκάθαρα και το κοινό θα αλλάξει γνώμη κατά τη διάρκεια της ταινίας.
Αυτή η πολυπλοκότητα του χαρακτήρα απαιτούσε μία ηθοποιό που θα μπορούσε να σταθεί όχι μόνο απέναντι σε τρεις δυνατούς χαρακτήρες, τον Πράις, τον Νταν και τον Κραμπ, αλλά και κάποια με συναισθηματικό βάθος. Ο δημιουργός βρήκε την ιδανική ηθοποιό στο πρόσωπο της Paulson. «Ήθελα κάποια που μπορεί να ταιριάξει με αυτούς τους τρεις άντρες σε επίπεδο δεξιότητας, εκτοπίσματος και απολαυστικής ερμηνείας. Έψαχνα κάποια εξίσου έξυπνη με εκείνους, που να καταλαμβάνει τον χώρο της στη σκηνή απέναντι σε τρεις σούπερσταρ. Η Sarah επιλέχθηκε για να αγωνιστεί και το έκανε» λέει ο σκηνοθέτης.
H Paulson ήθελε πολύ να βυθιστεί στον χαρακτήρα. «Η Έλι είναι μια γιατρός με συμπόνοια που πιστεύει ότι το σκεπτικό της είναι η απάντηση σε μερικά από τα προβλήματα του κόσμου» λέει η Paulson. «Δε συμφωνούν όλοι μαζί της. Προσωπικά, πιστεύω ότι είναι από τους καλούς, παρόλο που ακολουθεί μία σκέψη που δεν ακολουθώ εγώ. Αλλά μπορώ να καταλάβω τους λόγους που λειτουργεί όπως λειτουργεί».
Αυτό σημαίνει ότι θέλει να κρατάει τους Κραμπ, Νταν και Πράις αιχμάλωτους. Όσο συμπονετική κι αν είναι, έχει τις φιλοδοξίες της και θέλει να κάνει τη διαφορά στο επάγγελμα της. Το ερώτημα είναι αν τους βοηθά ή τους διαλύει;
«Τα ερωτήματα της ταινίας είναι, τι έχουμε μέσα μας; Είναι καλό να πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε τα πάντα; Πρέπει να έχουμε αμφιβολίες; Πόση βαρύτητα έχει η άποψη μας;» λέει η ηθοποιός. «Τι συμβαίνει όταν έχει την πεποίθηση ότι έχεις υπερδυνάμεις και ότι μπορεί να είσαι υπεράνθρωπος;».

Κυρία ΠράιςCharlyane Woodard 
Όταν την βλέπουμε για πρώτη φορά στον Άφθαρτο, είναι η σκληρή μητέρα ενός νεαρού αγοριού. H νόσος του γιου της κάνουν τα οστά του εύθραυστα και πρέπει να μένει σπίτι. Φοβάται τον κόσμο, αλλά αγαπά τα κόμικς και η μητέρα του τον αναγκάζει να βγαίνει από το σπίτι βάζοντας ένα καινούριο κόμικ στο παγκάκι του πάρκου που είναι απέναντι από το σπίτι. Έτσι τον βγάζει πάλι στον κόσμο. Στο Glass, ο γιος της παίρνει βαριά φάρμακα και σχεδόν δεν υπάρχει, αλλά είναι αποφασισμένη να τον βοηθήσει. Θέλει να του δώσει το κίνητρο να ζωντανέψει ξανά. 
«Ο Ελάιτζα Πράις είναι το μωρό μου και περάσαμε δύσκολα, αλλά επιβιώσαμε» λέει η Charlyane Woodard,  που επιστρέφει στον ρόλο της ως Κυρία Πράις. «O Night  δημιουργεί πολύ όμορφη ατμόσφαιρα στο γύρισμα. Νοιάζεται πολύ για τους ηθοποιούς και το συνεργεία. Είμαστε μια οικογένεια» λέει η ηθοποιός.

Τζόζεφ ΝτανSpencer Treat Clark 
Ο γιος του Ντέιβιντ Νταν, o Τζόζεφ, είναι πια 25 χρονών και δουλεύει με τον πατέρα του. Στον Άφθαρτο ήταν 9 και ήταν ο πρώτος που πίστεψε στις υπερδυνάμεις του πατέρα του. Ακόμα πιστεύει σε εκείνον και τον βοηθά στην πάταξη του εγκλήματος. Είναι προστάτης του πατέρα του και ο εγκλεισμός του θα τον φέρει σε δύσκολη θέση. 
Για τον Spencer Treat Clark, η ευκαιρία να ξαναπαίξει τον ρόλο ήταν πολύ ευχάριστη εμπειρία. «Δέχτηκα πριν καν να διαβάσω το σενάριο» λέει χαρακτηριστικά. «Ο Night ήταν μια μεγάλη επιρροή για μένα».

ΣυντελεστέςΣκηνοθεσία: M. Night ShyamalanΣενάριο: M. Night ShyamalanΠαίζουν: Bruce Willis, Samuel L. Jackson, James McAvoy, Anya Taylor-Joy, Spencer Treat Clark, Charlayne Woodard, Sarah PaulsonΔιεύθυνση Φωτογραφίας: Mike GioulakisΣχεδιασμός Παραγωγής: Chris TrujilloΜοντάζ: Luke Giarrocchi, Blu Murray

O Οσκαρ Αϊζακ επιβεβαιώνει πως το ένατο επεισόδιο «Star Wars» θα κλείσει «με έναν πολύ όμορφο τρόπο» την ιστορία της Λέια

Σύμφωνα με δηλώσεις του, το ένατο επεισόδιο του saga θα είναι ένας φόρος τιμής τόσο στον χαρακτήρα της Λέια όσο και στη γυναίκα πίσω απ' αυτόν.Σύμφωνα με δηλώσεις του, το ένατο επεισόδιο του saga θα είναι ένας φόρος τιμής τόσο στον χαρακτήρα της Λέια όσο και στη γυναίκα πίσω απ' αυτόν.
Τα γυρίσματα του ένατου επεισοδίου του «Star Wars» έχουν ξεκινήσει ήδη, και αυτό που απασχολεί αρκετούς φανς είναι για το πως θα διαχειριστεί τον θάνατο της Κάρι Φίσερ ο Τζέι Τζέι Εϊμπραμς.

Ηδη έχει επιβεβαιωθεί πως η Φίσερ θα παίζει στο επερχόμενο ένατο επεισόδιο του saga, με τον Εϊμπραμς να χρησιμοποιεί αχρησιμοποίητο υλικό που γυρίστηκε για το έβδομο επεισόδιο «Star Wars: Η Δύναμη Ξυπνάει», αλλά ακόμα κάποιοι φανς παραμένουν διστακτικοί για το αν θα δικαιώσει τον χαρακτήρα της Λέια Οργκάνα.leia 5120x2880 star wars the last jedi carrie fisher 4k 8k 8830

Ο Οσκαρ Αϊζακ, μιλώντας στο The Daily Beast, προσπάθησε να καθησυχάσει τους πάντες λέγοντας πως η ιστορία της Λέια θα κλείσει «με έναν πολύ όμορφο τρόπο» αποτίοντας φόρο τιμής τόσο στον χαρακτήρα αλλά και στο πρόσωπο της Φίσερ. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε πως «η ιστορία ασχολείται με αυτό αρκετά. Είναι περίεργο πράγμα να βρίσκεσαι στα γυρίσματα, να μιλάς για την Λέια και να μην βλέπεις πουθενά την Κάρι. Υπάρχει ένας πόνος σε όλο αυτό… Ασχολείται με αυτόν τον εκπληκτικό χαρακτήρα που δημιούργησε η Κάρι, μένα ένα πραγματικά πολύ όμορφο τρόπο.»

Ακόμα και ο αδερφός της, Τοντ Φίσερ, επιβεβαίωσε το καλοκαίρι που μας πέρασε το ότι η Λέια θα εμφανιστεί στο ένατο επεισόδιο μέσω αχρησιμοποίητου υλικού λέγοντας «η αδερφή μου και η Πριγκίπισσα Λέια είναι το ένα και το αυτό. Και η ιδέα πως αυτή η ιστορία σταματάει και δεν συνεχίζει είναι πολύ ενοχλητικό για εμένα. Είναι υπέροχο ότι θα λειτουργήσει έτσι και χάρη στον Τζέι Τζέι Εϊμπραμς, θα είναι, είμαι σίγουρος, μια μαγική και σημαντική στιγμή για όλους μας.»
Δεν είναι ακόμα γνωστό για το αν η Λέια θα παίξει κάποιο μεγάλο ρόλο στην ιστορία ή και για την διάρκεια εμφάνισής της, αλλά ο Αϊζακ επιβεβαίωσε πως θα δούμε ένα κλείσιμο στην ιστορία της. Το ένατο επεισόδιο του «Star Wars» θα βγει στις αίθουσες στις 20 Δεκεμβρίου 2019.

 

πηγή: 

www.flix.gr

 

Αναλυτική περιγραφή ταινίας: ΤΟ ΒΑΠΟΡΑΚΙ  (THE MULE) του Κλιντ Ίστγουντ

Σκηνοθεσία: Κλιντ Ίστγουντ

Σενάριο: Νικ Σενκ

Ηθοποιοί: Κλιντ Ίστγουντ, Μπράντλεϊ Κούπερ, Λόρενς Φίσμπερν, Μάικλ Πένια, Νταϊάν Γουίστ, Άντι Γκαρσία, Άλισον Ίστγουντ, Τάισα Φαρμίγκα, Ιγκνάσιο Σερίτσι

Ο κάτοχος τεσσάρων  Όσκαρ Κλιντ  Ίστγουντ (Million Dollar Baby) επιστρέφει δυναμικά για δεύτερη φορά ως σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής μετά το Gran Torino (2009).

«Το Βαποράκι» αφηγείται μία συναρπαστική ιστορία βασισμένη σε πραγματικά περιστατικά και επιστρατεύει δίπλα στον Ίστγουντ τον εξαιρετικό και τέσσερις φορές υποψήφιο για Όσκαρ Μπράντλεϊ Κούπερ (American Sniper).

Το καστ συμπληρώνει ο υποψήφιος για Όσκαρ Λόρενς Φίσμπερν (What’s Love Got to Do with It) μαζί με τους Μάικλ Πένια (Narcos), Νταϊάν Γουίστ (Hannah and Her Sisters), Άντι Γκαρσία (The Godfather: Part III), Άλισον Ίστγουντ (Rails & Ties), Τάισα Φαρμίγκα (The Nun).Το αγωνιώδες σενάριο του Νικ Σένκ (Gran Torino) βασίζεται στο άρθρο των New York Times “The Sinaloa Cartels’ 90-Year-Old Drug Mule”.

Με εξαιρετική σκηνοθεσία, διεύθυνση φωτογραφίας και μουσική, η ταινία αποδεικνύει τη ζωντάνια και το αγέραστο ταλέντο του δημιουργού της που ξέρει ακόμα να γράφει ιστορία στις σελίδες του σινεμά, κι ας έχει φτάσει τις 37 ταινίες στο ενεργητικό του.

Σύνοψη:Ο ογδοντάχρονος Ερλ Στόουν (Κλιντ Ίστγουντ) είναι απένταρος, μόνος και αντιμέτωπος με τη χρεοκοπία της επιχείρησής του, όταν του προσφέρεται μία δουλειά, στην οποία - φαινομενικά- πρέπει απλά να οδηγεί. Στην πραγματικότητα, γίνεται μεταφορέας στην υπηρεσία του μεξικάνικου καρτέλ ναρκωτικών. Τα πάει καλά, τόσο καλά που οι «παραγγελίες» ολοένα και αυξάνονται και ο ίδιος σύντομα ανεβαίνει στην ιεραρχία της «επιχείρησης». Δεν αργεί ωστόσο να τον εντοπίσει το ραντάρ του σκληρού πράκτορα της υπηρεσίας για την καταπολέμηση των ναρκωτικών Κόλιν Μπέιτς (Μπράντλεϊ Κούπερ). Έτσι, παρόλο που τα οικονομικά του προβλήματα ανήκουν στο παρελθόν, τα προηγούμενα λάθη του αρχίζουν να τον βαραίνουν σε τέτοιο βαθμό που είναι αβέβαιο αν θα έχει το χρόνο να τα διορθώσει, πριν βρεθεί ενώπιον της επιβολής του νόμου ή των αρχηγών του καρτέλ. 

Κανείς δεν μπορεί να ξεφεύγει συνέχεια Στο «Βαποράκι»,

Ο σκηνοθέτης/παραγωγός Κλιντ Ίστγουντ υποδύεται τον Ερλ Στόουν, έναν άντρα που πλησιάζει τα 90 και καταλαβαίνει τι έχει θυσιάσει στη ζωή του, ειδικά τον χρόνο που θα μπορούσε να έχει περάσει με αγαπημένους ανθρώπους. Και τώρα ξέρει ότι είναι το μόνο που δεν πρέπει να θυσιάζεται. «Ο Ερλ δεν τα έχει πάει καλά με την οικογένεια του, αλλά την ίδια στιγμή αυταπατάται, δίνοντας συμβουλές στους άλλους για οικογενειακά θέματα» επισημαίνει ο Ίστγουντ. «Τώρα θέλει να ασχοληθεί με την οικογένεια, αλλά είναι πια δύσκολο».Δεν κατάφερε να βοηθήσει οικονομικά στον γάμο της εγγονής του και βλέπει τα χρήματα ως μέσο για να κερδίσει πάλι την αγάπη της οικογένειας του.

mule cooper

Η επιχείρηση του δεν πάει καλά και ο Ερλ μπορεί να χάσει τα πάντα. Μέχρι που μια παράξενη ευκαιρία έρχεται στον δρόμο του. Ως ένας άνθρωπος που έχει περάσει χρόνια στους δρόμους για τη δουλειά του, έχει σίγουρα μεγάλη ευχέρεια στην οδήγηση. Στην ηλικία του, ποιος θα τον υποπτευθεί για παρανομίες; Αντλώντας έμπνευση από μία πραγματική ιστορία, ο σεναριογράφος Νικ Σενκ δημιούργησε μετά το Gran Torino έναν ακόμα συναρπαστικό χαρακτήρα για τον Ίστγουντ. «Το πιο επιτυχημένο βαποράκι στην ιστορία του καρτέλ της Σιναλόα ήταν ο λιγότερο ύποπτος τύπος: ένας 90χρονος τύπος που ταξίδευε για δουλειές» δηλώνει ο Σενκ. «Τον λάτρευαν. Τον πότιζαν και τον τάιζαν. Οπότε άρχισα από αυτό». Ο Ίστγουντ πιστεύει ότι το μεγαλύτερο φορτίο του Ερλ δεν είναι τα ναρκωτικά, ή το γεγονός ότι είναι συνένοχος σε ένα έγκλημα.

Η ενοχή που νιώθει είναι το φορτίο που δεν μπορεί να διώξει από πάνω του. «Είναι σε δύσκολη οικονομική κατάσταση, χρειάζεται χρήματα, αλλιώς θα χάσει το σπίτι του και το έργο μιας ζωής» λέει ο σκηνοθέτης. «Μόλις κερδίσει χρήματα, δεν μπορεί να αντισταθεί και κάνει τον Ρομπέν των Δασών για να δικαιολογήσει τις πράξεις του. Αλλά είναι στην παρανομία και αυτό είναι επικίνδυνο. Μου άρεσε η ιδέα αυτού του τύπου που έχει τόσα εμπόδια να ξεπεράσει».Τα τελευταία χρόνια ο Ίστγουντ έχει μπει μπροστά στην κάμερα λίγες φορές, αλλά ο χαρακτήρας του Ερλ τον έπεισε να το ξανακάνει. «Είχα διαβάσει το άρθρο στο New York Times για τον τύπο στον οποίο βασίσαμε τον Ερλ και μου άρεσε η ιδέα να παίξω έναν ρόλο της ηλικίας μου. Πάντα παρατηρώ και μαθαίνω πράγματα, όπως και ο Ερλ.

Όσο περισσότερο ζεις, τόσο περισσότερο καταλαβαίνεις ότι δεν ξέρεις τα πάντα. Οπότε, απλώς συνεχίζεις».Μαζί με τον Ίστγουντ εμφανίζονται μερικοί ηθοποιοί τους οποίους έχει σκηνοθετήσει στο παρελθόν, ανάμεσα τους είναι οι Μπράντλεϊ Κούπερ, Λόρενς Φίσμπερν, Μάικλ Πένια και Άλισον Ίστγουντ, αλλά και άλλοι ηθοποιοί που ευχόταν να συνεργαστούν χρόνια τώρα, όπως η Νταϊάν Γουίστ, ο Άντι Γκαρσία, η Τάισα Φαρμίγκα και ο Ιγκνάσιο Σερίτσιο. «Οι ηθοποιοί είναι σημαντικοί, γιατί πάντα θέλεις κάτι συγκεκριμένο για κάθε ρόλο, αλλά και συναδελφικότητα για όλο το διάστημα που συνεργάζεσαι μαζί τους. Ακόμα και αν επιλέξεις ηθοποιούς που δεν γνωρίζεις προσωπικά, είναι σημαντικό να θαυμάζεις τις ικανότητες του και αυτή η ομάδα ήταν σπουδαία».Ο Ερλ πιστεύει ότι αν ξεπληρώσει τους αγαπημένους του για όλα αυτά τα χρόνια που τους παραμέλησε, θα τον βάλουν πάλι στη ζωή τους, ειδικά τώρα που έχει χρήματα. Η γενναιοδωρία του δεν σταματά στα πλαίσια της οικογένειας, αλλά εξαπλώνεται παραέξω και βοηθάει διάφορους ανθρώπους. «Νιώθει σαν σωτήρας, αλλά ηθικά καταρρέει. Ξέρεις ότι κάνει κάτι που δεν είναι σωστό και μια μέρη θα πληρώσει το τίμημα» λέει ο σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής.«Το σπουδαίο με τον Κλιντ είναι ότι στα 88 του έπρεπε να παίξει λες και είναι μεγαλύτερος, γιατί έχει πολλή ζωντάνια μέσα του» λέει γελώντας ο Μπράντλεϊ Κούπερ που παίζει μαζί με τον Ίστγουντ. «Ο Κλιντ πετάγεται από τις καρέκλες σαν καγκουρό, αλλά ο Ερλ δεν είναι έτσι, οπότε είχε πλάκα να τον βλέπεις να υποδύεται κάποιον που έχει ζήσει πολλά χρόνια, ενώ ο ίδιος είναι πολύ αθλητικός».

Ο Νόμος: Παράλληλα με την ιστορία του Ερλ τρέχει η ιστορία των πρακτόρων της δίωξης ναρκωτικών που προσπαθούν να εντοπίσουν διάφορα βαποράκια. Ο Κούπερ υποδύεται τον Κόλιν, έναν πράκτορα που ψάχνει το μυστηριώδες βαποράκι που κανείς δεν μπορεί να μυριστεί.

Είναι καινούριος στο σώμα και προσπαθεί όχι μόνο να λύσει την υπόθεση, αλλά και να δείξει στους προϊσταμένους του την αξία του. Όπως ο Ερλ, αφιερώνει περισσότερο χρόνο στη δουλειά του, παρά στην οικογένεια.«Έχει μετακομίσει από το Σικάγο και προσπαθεί να κάνει τη διαφορά για να μεταφερθεί σε ένα πόστο με καλύτερο ωράριο. Περνάει πολύ χρόνο μακριά από την οικογένεια του. Όταν του αναθέτουν να βρει το βαποράκι που μετακινεί μεγάλες ποσότητες κοκαΐνης, μπαίνει στο παιχνίδι. Είναι η ευκαιρία του να εντυπωσιάσει» λέει ο Κούπερ.Από ειρωνεία της τύχης, αυτοί οι δύο χαρακτήρες διασταυρώνονται. «Υπάρχει μία σύνδεση μεταξύ τους, τα λάθη τους, το γεγονός ότι κανείς δεν δίνει προτεραιότητα στην οικογένεια. Ο Ερλ ωθεί τον Κόλιν να βρει χρόνο να περάσει με την οικογένεια του» σχολιάζει ο Κούπερ.Η ευκαιρία για δεύτερη συνεργασία με τον Ίστγουντ ήταν σίγουρα κάτι που έκανε τον Κούπερ να συμμετέχει στην ταινία. «Είχα την τιμή να συνεργαστώ μαζί του στο American Sniper, αλλά δεν έπαιζε στην ταινία» λέει ο ηθοποιός. «Το γεγονός ότι θα μπορούσα να παίζω δίπλα του στην ταινία, με έκανε να πως αμέσως ναι».Ο Κούπερ απόλαυσε τις στιγμές που έβλεπε τον Ίστγουντ να παίζει. «Υπήρχαν στιγμές στο γύρισμα που τον έβλεπα να παίζει και βούρκωνα» θυμάται. «Μια φορά είχα σκηνή μαζί του, όταν ο χαρακτήρας μου δεν είχε καμία δουλειά να δακρύζει και έπρεπε να γυρίζω από την άλλη. Ήταν πολύ συγκινητικό.

Είναι φανταστικός ηθοποιός και δεν παίζει συχνά, οπότε είχα το προνόμιο να συνεργάζομαι μαζί του».Ο Λόρενς Φίσμπερν είναι επικεφαλής της ομάδας δίωξης ναρκωτικών. «Είμαι ο τύπος με το κουστούμι που είναι υπεύθυνος για όλους» χαμογελάει. «Ο χαρακτήρας του Μπράντλεϊ Κούπερ μου δίνει αναφορά σχετικά με την υπόθεση του διακινητή. Μου άρεσε πολύ η δουλειά του Μπράντλεϊ και ενθουσιάστηκα που δούλευα μαζί του και με το γεγονός ότι δούλεψα με τον Κλιντ 15 χρόνια μετά το Mystic River».Ο Μάικλ Πένια υποδύεται έναν ακόμα πράκτορα στην ομάδα. Ο ηθοποιός είχε συνεργαστεί με τον Ίστγουντ στο Million Dollar Baby. «Ο Κλιντ δεν χάνει χρόνο με λήψεις που ίσως χρησιμοποιήσει. Γυρίζει μόνο αυτά που ξέρει ότι θα χρησιμοποιήσει. Είναι τόσο καλός αφηγητής και έχει καλή μνήμη, οπότε με δύο ή τρεις λήψεις, μπορεί να μοντάρει στο μυαλό του» λέει ο Πένια. 

mule photo11

Η Οικογένεια: Η καταξιωμένη ηθοποιός Νταϊάν Γουίστ υποδύεται την πρώην σύζυγο του Ερλ, της οποίας η απογοήτευση για τον πρώην σύζυγο είναι πολύ έντονη. «Η συνεργασία με τον Κλιντ είχε έναν εσωτερικό ρυθμό γιατί είναι ένας μουσικός. Φέρεται με τρυφερότητα και νιώθεις σαν τζαζ νότα».«Η Νταϊάν Γουίστ είναι ένας από τους πιο καλούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει» λέει η Άλισον Ίστγουντ, η κόρη του σκηνοθέτη που παίζει τον ρόλο της αποξενωμένης κόρης του Ερλ. «Είναι αξιαγάπητη, πάντα τη θαύμαζα, οπότε είμαι ενθουσιασμένη που δουλεύω μαζί της».Η Άλισον Ίστγουντ που τα τελευταία χρόνια ασχολείται περισσότερο με την παραγωγή και τη σκηνοθεσία, αιφνιδιάστηκε με το κάλεσμα του πατερά της να παίξει κοντά του. «Δεν έχω δουλέψει μαζί του σαν ηθοποιός, από τα 11 μου» θυμάται. «Έχω δουλέψει ως ηθοποιός με αυτόν για σκηνοθέτη, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά στην ενήλικη ζωή μου που παίζω μαζί του, οπότε ήταν μαγικό. Ήταν μια ωραία εμπειρία».Η Τάισα Φαρμίγκα παίζει την εγγονή του Ερλ που ετοιμάζεται να παντρευτεί. «Κανείς δεν τον αντέχει τον Ερλ, αλλά εκείνη θέλει να έχει σχέση μαζί του παρόλο που δεν είναι ο τέλειος παππούς.

Μου αρέσουν οι ιστορίες που δείχνουν τις ατέλειες μιας οικογένειας».Ο Άντι Γκαρσία υποδύεται τον αρχηγό του καρτέλ για το οποίο διακινεί ο Ερλ. «Ξέρω τον Κλιντ πολλά χρόνια και πάντα ήθελα να δουλέψω μαζί του» λέει ο Γκαρσία. «Ήταν μία υπέροχη εμπειρία για μένα. Εμπιστεύεται τους ηθοποιούς του. Δίνει χώρο για αυτοσχεδιασμό».Με το χιούμορ που τον χαρακτηρίζει, ο Ίστγουντ λέει για τους ηθοποιούς του: «Ήταν όλοι τους καταπληκτικοί, οπότε με συγχαίρω για την επιλογή μου. Αλήθεια, ήταν φοβερή ομάδα. Καμιά φορά, η τύχη είναι απλώς με το μέρος σου, εμφανίζονται άνθρωποι και ξεπερνάνε τις προσδοκίες σου. Αυτή τη φορά ήταν όλο αβίαστο».Για τον Ερλ Στόουν, η οδήγηση είναι εύκολη υπόθεση. Η ζωή του, όμως, είναι δύσκολη, καθώς είναι γεμάτος ενοχές για παλιά λάθη και τωρινά ατοπήματα, ενώ ελπίζει ότι θα τον οδηγηθεί σε ένα μέλλον με λιγότερες τύψεις.

Όλα καταλήγουν σε δύο απλά πράγματα που είναι και τα πιο δύσκολα στη ζωή: την οικογένεια και τη συγχώρεση.O Ίστγουντ λέει: «Με κάθε ταινία που κάνεις ή στην οποία παίζεις, μαθαίνεις κάτι. Λέγοντας ιστορίες, παίζοντας σε ταινίες, έχοντας όλες αυτές τις περιπέτειες, λύνοντας αυτά τα προβλήματα, αποκτάς μια αίσθηση για τον εαυτό σου, για το τι θα έκανες στην πραγματική ζωή. Αυτό κάνει τη συγκεκριμένη καριέρα τόσο γοητευτική. Ο Ερλ είναι ένας τύπος που ξέρει ότι δεν έχει κάνει το σωστό για την οικογένεια του, αλλά τώρα ψάχνει έναν τρόπο για να τον συγχωρέσουν. Νομίζουμε ότι έχουμε χρόνο. Μπορεί να μην έχουμε. Μπορεί να έχουμε. Μπορεί και ο Ερλ να έχει» καταλήγει ο Ίστγουντ.

 

 

 

Roma (Αλφόνσο Κουαρόν)

  • ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ 3 ΧΡΥΣΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ
  • Χρυσός Λέων 2018 · Αλφόνσο Κουαρόν( Ο Χρυσός Λέοντας είναι το υψηλότερο βραβείο που δίνεται σε στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας)
  • Βρετανικό Βραβείο Ανεξάρτητου Κινηματογράφου Καλύτερης διεθνούς ανεξάρτητης ταινίας 2018 · Αλφόνσο Κουαρόν, Nicolás Celis, 
    Γκαμπριέλα Ροντρίγκεζ
  • New York Film Critics Circle Award for Best Director 2018 · Αλφόνσο Κουαρόν
  • Βραβείο της Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου της Νέας Υόρκης Καλύτερης ταινίας 2018
  • New York Film Critics Circle Award for Best Cinematographer 2018 · Αλφόνσο Κουαρόν

«Ρόμα» - Η αυτοβιογραφική ταινία του Αλφόνσο Κουαρόν
Αμερικανομεξικανική ταινία, σκηνοθεσία Αλφόνσο Κουαρόν με τους: Γιαλίτζα Απαρίσιο, Μαρίνα ντε Ταβίρα, Νάνσι Γκαρσία, Χόρχε 
Αντόνιο Γκερέρο.

roma web2

Το πιο προσωπικό έργο έως τώρα του βραβευμένου με Όσκαρ σκηνοθέτη και συγγραφέα Αλφόνσο Κουαρόν (Gravity, Τα παιδιά των 
Ανθρώπων, Θέλω και τη Μαμά σου), η ταινία "Ρόμα" ακολουθεί την Κλίο (Γιαλίτσα Απαρίσιο), μια νέα οικιακή βοηθό μιας οικογένειας στη Ρόμα, μια γειτονιά μεσαίας  τάξης στην Πόλη του Μεξικού. Σε αυτήν την καλλιτεχνική επιστολή αγάπης προς τις γυναίκες που τον μεγάλωσαν, ο Κουαρόν αντλεί υλικό από την παιδική του ηλικία για να δημιουργήσει ένα ζωντανό και συναισθηματικό πορτρέτο της εσωτερικής διαμάχης και της κοινωνικής ιεραρχίας κατά τη 
διάρκεια της πολιτικής αναταραχής της δεκαετίας του 1970.


Μετά το «Gravity» και τα Οσκαρ, ο (άλλος) σπουδαίος Μεξικανός αφιερώνει ένα αριστούργημα στο χρόνο, στις γυναίκες και στην πόλη 
του.Ενα δάπεδο από μεγάλες πλάκες: το νερό που το ξεπλένει έρχεται ορμητικό, χωρίς να βλέπουμε ούτε το πρόσωπο, ούτε τα χέρια που το 
ρίχνουν. Καθώς το νερό έρχεται και φεύγει, πάνω του καθρεφτίζεται, σε αντανάκλαση, ένα σπίτι, ένα μπαλκόνι, ένα κομμάτι ουρανού, 
ένα αεροπλάνο. Ερχεται και φεύγει. Ξανά.
Το «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν είναι μια ταινία ασπρόμαυρη κι αυτό το κείμενο θα μπορούσε να τελειώσει εδώ. Οι αναμνήσεις του 
σκηνοθέτη από το Μέξικο Σίτι του '71, αποτυπώνονται ως ανάμνηση, μ' ένα απόλυτα εστέτ ύφος, σε μια νέα ερμηνεία του νεορεαλισμού. Ενα καινούριο σινεμασκόπ (65mm), ψηφιακό και μοντέρνο. Χωρίς εντάσεις, χωρίς έντονα κοντράστ, με απαλό φως που όμως διαπερνά πρόσωπα και πράγματα. Είναι οι αναμνήσεις του κι οι γυναίκες που τις διαμόρφωσαν.

roma photo1
Σ' ένα μεσοαστικό σπίτι τη νέα δεκαετία του '70, η ζωή κυλά με τη φούρια της καθημερινότητας. Ο γιατρός μπαμπάς και η (με σπουδές βιοχημείας) οικοκυρά μαμά βιώνουν το χωρισμό τους, αλλά συγκαλυμμένα, μυστικά. Τα τέσσερα παιδιά και η γιαγιά αναπληρώνουν το θόρυβο, τις ταραχές και τα παιχνίδια. Ολα περνούν από τα χέρια κι από τα μάτια της Κλέο, της μιας από τις δυο υπηρέτριες του σπιτιού. Πιτσιρίκα κι η ίδια, στα πρόθυρα ενός αρραβώνα ίσως, φροντίζει για όλα και για όλους, παρηγορεί, αγκαλιάζει, φέρνει φαγητά, μαζεύει το τραπέζι και τα ρούχα, καθαρίζει, παρατηρεί. Κανείς δεν παρατηρεί την ίδια την Κλέο, παρά μόνο η κάμερα κι εμείς.

Για ώρα ο Κουαρόν ξεδιπλώνει την ταινία του υπερβολικά ήσυχα. Επίπεδα, ασήμαντα καθημερινά πράγματα σκεπάζουν μια ένταση που σιγά-σιγά, αδιόρατα αλλά καθηλωτικά, αυξάνεται με οικείες αφορμές. Η ετοιμόρροπη αυτοσυγκράτηση της Σοφία, της κυρίας του σπιτιού. Τα πείσματα των μικρών. Η αυλή που γεμίζει με τα κακά του σκύλου που δεν βγαίνει βόλτα: ποιος και πότε θα τα πατήσει; Κι ο φίλος της Κλέο, θα της δώσει ποτέ τη σημασία που αξίζει; 

 

Αυτό το σχεδόν σιωπηλό (και γι' αυτό εκκωφαντικό) πολιτικό σχόλιο, ο Κουαρόν το στολίζει απολαυστικά, με μια εκπληκτική αναπαράσταση εποχής, όχι νοσταλγική, αλλά γεμάτη ζωντάνια. Χωρίς κατηγορώ, μόνο με μια παραδοχή της ταξικής αδικίας και μεγάλα αποθέματα αγάπης. Με ποπ αναφορές, από το soundtrack του «Jesus Christ, Super Star» που ακούει η οικογένεια στη γιορτή των Χριστουγέννων, μέχρι την «Ασύλληπτη Απόδραση» του Λουί ντε Φινές που παίζει το σινεμά, μέχρι τη χαριτωμένη, αυτοαναφορική σκηνή που τόσο θυμίζει τον... Τζορτζ Κλούνεϊ και το «Gravity».

Ταυτόχρονα, αυτή είναι μια ταινία - ωδή στη γυναικεία φύση, τη δύναμή της, την αντοχή και την προσαρμοστικότητά της. «Ό,τι και να σου πουν, εμείς οι γυναίκες είμαστε πάντα μόνες,» θα βάλει ο Κουαρόν τη μία ηρωίδα του να λέει στην άλλη. Και γι' αυτό, για να τιμήσει την καθοριστική μοναξιά τους, τους χτίζει ένα περήφανο μνημείο μ' αυτή την ταινία.

roma photo2
Οπως όλοι οι σπουδαίοι σκηνοθέτες, έτσι κι ο Κουαρόν κάνει πάντα την ίδια ταινία, ασχολείται με διαφορετικές περιβολές των ίδιων σκέψεων, για τη μοναξιά του ανθρώπου μέσα στο σύνολο, για τα προσωπικά όρια και πώς μπορεί κανείς να τα υπερβεί. Το ίδιο κάνει και στο «Roma», αλλά, αυτή τη φορά, με μεγάλη αυτογνωσία, ειλικρίνεια και ηρεμία. Και μια συγκινητική υπενθύμιση, ότι δεν χρειάζεται να κοιτάς τα αεροπλάνα στην αντανάκλασή τους στο δάπεδο, μπορείς απλώς να κοιτάξεις ψηλά, στον ουρανό.

Ταυτόχρονα, αυτή είναι μια ταινία - ωδή στη γυναικεία φύση, τη δύναμή της, την αντοχή και την προσαρμοστικότητά της. «Ό,τι και να σου πουν, εμείς οι γυναίκες είμαστε πάντα μόνες,» θα βάλει ο Κουαρόν τη μία ηρωίδα του να λέει στην άλλη. Και γι' αυτό, για να τιμήσει την καθοριστική μοναξιά τους, τους χτίζει ένα περήφανο μνημείο μ' αυτή την ταινία.

Οι Αμερικανοί κριτικοί δείχνουν «Roma» για καλύτερη ταινίαΣτο «Roma» η Ένωση Κριτικών του Λος Άντζελες έδωσε και το βραβείο καλύτερης φωτογραφίας, 

Η Ένωση Κριτικών της Νέας Υόρκης ανακήρυξε το «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν ως την καλύτερη ταινία της χρόνιας, δίνοντάς της ένα 

σαφές προβάδισμα στην οσκαρική κούρσα.


Πέντε χρόνια μετά το «Gravity», ο Κουαρόν έφερε στη μεγάλη οθόνη το ασπρόμαυρο οικογενειακό δράμα «Roma».  

Το φιλμ που ο 56χρονος δημιουργός έχει χαρακτηρίσει ως το σημαντικότερο που έχει γυρίσει ποτέ.

 

 

πηγή: 

www.flix.gr

 

Οι κριτικοί του Λος Αντζελες ψηφίζουν δαγκωτό «Roma» για καλύτερη ταινία του 2018

Συνεχίζοντας να συγκεντρώνει διακρίσεις, η ταινία του Αλφόνσο Κουαρόν ανακηρύχθηκε η καλύτερη της χρονιάς από την Ενωση Κριτικών του Λος Αντζελες.

H Eνωση Κριτικών του Λος Αντζελες μόλις έδωσε τα βραβεία της για το 2018, επιλέγοντας το «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν ως την Καλύτερη Ταινία της χρονιάς - σε απόλυτη συμφωνία με την Ενωση των Κριτικών της Νέας Υόρκης που έδωσε τα δικά της βραβεία πριν λίγες ημέρες.

roma

Στην κατηγορία της καλύτερης σκηνοθεσίας, οι κριτικοί του Λος Αντζελες στέλνουν ηχηρό μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση με την επιλογή της Ντέμπρα Γκράνικ για το «Leave no Trace» που θα ήταν μια κάποια (ωραία) έκπληξη να έφτανε και μέχρι τα Οσκαρ.

Τα βραβεία της Ενωσης Κριτικών Κινηματογράφου του Λος Αντζελες:
Καλύτερη Ταινία: «Roma» (δεύτερη επιλογή: «Burning»)

Καλύτερη Σκηνοθεσία Ντέμπρα Γκράνικ για το «Leave no Trace» (δεύτερη επιλογή: Αλφόνσο Κουαρόν για το «Roma»)

Καλύτερη Ηθοποιός: Ολίβια Κόλμαν για το «The Favourite» (δεύτερη επιλογή: Τόνι Κολέτ για το «Hereditary»)

Καλύτερος Ηθοποιός: Ιθαν Χοκ για το «First Reformed» (δεύτερη επιλογή: Μπεν Φόστερ για το «Leave no Trace»)

Β' Γυναικείος Ρόλος: Ρετζίνα Κινγκ για το «If Beale Street Could Talk» (δεύτερη επιλογή: Ελίζαμπεθ Ντεμπίκι για το «Widows»)

Β' Ανδρικός Ρόλος: Στίβεν Γιουν για το «Burning» (δεύτερη επιλογή: Χιού Γκραντ για το «Paddington 2»)

Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: «Spider-Man: Into the Spider-Verse» (δεύτερη επιλογή: «Incredibles 2»)

Καλύτερη Σενάριο: Νικόλ Χολοφσένερ και Τζεφ Γουίτι για το «Can you Ever Forgive Me?» (δεύτερη επιλογή: Ντέμπορα Ντέιβις και Τόνι ΜακΝαμάρα για το «The Favourite»)

Καλύτερο Ντοκιμαντέρ/Μη Μυθοπλαστική Ταινία: «Shirkers» (δεύτερη επιλογή: «Minding the Gap»)

Καλύτερη Ξενόγλωσση Ταινία: (εξ ημισείας) «Burning» και «Κλέφτες Καταστημάτων»

Καλύτερο Μοντάζ: Τζόσουα Αλτμαν και Μπινγκ Λιου για το «Minding the Gap» (δεύτερη επιλογή: Αλφόνσο Κουαρόν και Ανταμ Γκαφ για το «Roma»)

Καλύτερη Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Χάνα Μπίτσλερ για το «Black Panther» (δεύτερη επιλογή: Φιόνα Κρομπι για το «The Favourite»)

Καλύτερη Μουσική: Νίκολας Μπριτέλ για το «If Beale Street Could Talk» (δεύτερη επιλογή: Τζάστιν Χούρβιτζ για το «First Man»)

Καλύτερη Φωτογραφία: Αλφόνσο Κουαρόν για το «Roma» (δεύτερη επιλογή: Τζέιμς Λάξτον για το «If Beale Street Could Talk»)

Lifetime Achievement Award Χαγιάο Μιγιαζάκι

The Douglas Edwards Experimental Film Award Εβαν Τζόνσον, Γκάλεν Τζόνσον, Γκάι Μάντιν για το «The Green Fog»

 

πηγή: 

www.flix.gr

 

Ο Deadpool γίνεται επιτέλους μια χριστουγεννιάτικη ταινία για όλη την οικογένεια με το «Once Upon a Deadpool»

Αν ποτέ είχες αναρωτηθεί πως θα ήταν μια PG-13 ταινία του «Deadpool», τότε οι ευχές σου μόλις πραγματοποιήθηκαν. Πρόκειται για ένα χριστουγεννιάτικο θαύμα.Αν ποτέ είχες αναρωτηθεί πως θα ήταν μια PG-13 ταινία του «Deadpool», τότε οι ευχές σου μόλις πραγματοποιήθηκαν. Πρόκειται για ένα χριστουγεννιάτικο θαύμα.

deadpoolcin
Εχετε αναρωτηθεί ποτέ πως θα ήταν μια ταινία με πρωταγωνιστή τον Deadpool, αν σε κάθε σκηνή που έβριζε ή πετσόκοβε τα μέλη από τα σώματα των κακών έπεφτε μπιπ και λογοκρισία;


Οι «καλοί» άνθρωποι στη Fox, σας έχουν τότε ένα χριστουγεννιάτικο δωράκι. Θα κυκλοφορήσουν ξανά το «Deadpool 2» στις κινηματογραφικές αίθουσες, αυτή την φορά όμως σε όλo το PG-13 μεγαλείο του, έχοντας πάρει την ταινία και πετσοκόβωντάς (pun intended) όλα τα «κακά» μέρη που θα έκαναν κάποιους να κλείσουν τα μάτια τους ή να τρέξουν για εξομολόγηση στην κοντινή τους εκκλησία.

H recut εκδοχή της ταινίας έχει τίτλο «Once Upon a Deadpool» με τον αγαπημένο αθυρόστομο ήρωά μας να έχει απαγάγει τον Φρεντ Σάβατζ για να του διαβάσει ένα χριστουγεννιάτικο παραμύθι, όπως κάθε ήρωας που νιώθει μόνος του αυτές τις γιορτινές μέρες εξάλλου. Μη περιμένετε να δείτε κάτι καινούργιο στην ταινία αυτή, πέρα από τις σκηνές του Deadpool με τον Σάβατζ δεμένο στο κρεβάτι και κάποιες σκηνές οι οποίες υπάρχουν ήδη ως deleted scenes στο blu-ray της ταινίας.
Ολα αυτά γίνονται όμως για έναν καλό σκοπό. Για κάθε εισιτήριο που θα πουλήσει η ταινία στην Αμερική, ένα δολάριο θα πηγαίνει στο ίδρυμα «Fuck Cancer». Η ταινία θα παιχτεί για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα στις αίθουσες, από τις 12 Δεκεμβρίου ως την παραμονή των Χριστουγέννων. Στην χώρα μας είναι σχεδόν σίγουρο πως η φιλική προς όλη την οικογένεια εκδοχή του «Deadpool 2» δεν θα βρει τον δρόμο της προς τις αίθουσες, και ίσως να ελπίζουμε σε κάποιο μελλοντικό blu-ray και DVD.
Για την ώρα απολαύστε το τρέιλερ το οποίο από μόνο του είναι αρκετά αστείο.


 

πηγή: 

www.flix.gr

 

Loading
  • «Πολιορκία». Επιτέλους μια ταινία με ήρωες από τη Θράκη και τη Μακεδονία Βασισμένη σε αληθινά γεγονότα στην Βέροια. (56) 2019-01-17 23:30:00

    «Πολιορκία». Επιτέλους μια ταινία με ήρωες από τη Θράκη και τη Μακεδονία Βασισμένη σε αληθινά γεγονότα στην Βέροια. Μετά την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία «Έξοδος 1826», δύο χρόνια πριν, ο Θεσσαλονικιός ηθοποιός και σκηνοθέτης Βασίλης Τσικάρας είναι έτοιμος να επανέλθει...

  • Glass:Οι χαρακτήρες (κτήνος-Άφθαρτος-Γκλας) Σύνοψη - Περιγραφή (94) 2019-01-14 23:30:00

    GLASS Ο εξαιρετικός M. Night Shyamalan (Η Έκτη Αίσθηση) υφαίνει τους αφηγηματικούς ιστούς δύο αξέχαστων ταινιών του, Άφθαρτος (Unbreakable) και Διχασμένος (Split), και δημιουργεί ένα νέο, εκρηκτικό μείγμα στο Glass, παρουσιάζοντας μία αναπάντεχη και ενδιαφέρουσα τριλογία σασπένς και...

  • O Οσκαρ Αϊζακ επιβεβαιώνει πως το ένατο επεισόδιο «Star Wars» θα κλείσει «με έναν πολύ όμορφο τρόπο» την ιστορία της Λέια (60) 2018-11-28 23:30:00

    O Οσκαρ Αϊζακ επιβεβαιώνει πως το ένατο επεισόδιο «Star Wars» θα κλείσει «με έναν πολύ όμορφο τρόπο» την ιστορία της Λέια Σύμφωνα με δηλώσεις του, το ένατο επεισόδιο του saga θα είναι ένας φόρος τιμής τόσο στον χαρακτήρα της Λέια όσο και στη...

  • Αναλυτική περιγραφή ταινίας: ΤΟ ΒΑΠΟΡΑΚΙ (THE MULE) του Κλιντ Ίστγουντ (267) 2019-01-02 23:30:00

    Αναλυτική περιγραφή ταινίας: ΤΟ ΒΑΠΟΡΑΚΙ  (THE MULE) του Κλιντ Ίστγουντ Σκηνοθεσία: Κλιντ Ίστγουντ Σενάριο: Νικ Σενκ Ηθοποιοί: Κλιντ Ίστγουντ, Μπράντλεϊ Κούπερ, Λόρενς Φίσμπερν, Μάικλ Πένια, Νταϊάν Γουίστ, Άντι Γκαρσία, Άλισον Ίστγουντ, Τάισα Φαρμίγκα, Ιγκνάσιο...

  • Σινεμά υψηλού επιπέδου: Roma (Αλφόνσο Κουαρόν) (334) 2018-12-12 23:30:00

    Roma (Αλφόνσο Κουαρόν) ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΓΙΑ 3 ΧΡΥΣΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ Χρυσός Λέων 2018 · Αλφόνσο Κουαρόν( Ο Χρυσός Λέοντας είναι το υψηλότερο βραβείο που δίνεται σε στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας) Βρετανικό Βραβείο Ανεξάρτητου Κινηματογράφου Καλύτερης διεθνούς ανεξάρτητης ταινίας 2018 · Αλφόνσο...

  • More News