stund up
pepa to gourounaki

Το «Avengers: Endgame» θα είναι μάλλον το μεγαλύτερο σε διάρκεια blockbuster όλων των εποχών

Συγγνώμη, πόση ώρα είπατε ότι θα είναι;

Με το «Avengers: Endgame» να είναι μόλις ένα μήνα μακριά, οι Τζο και Αντονι Ρούσο βρίσκονται στα τελικά στάδια του μοντάζ της ταινίας. Και από ότι φαίνεται θα είναι ίσως το μεγαλύτερο σε διάρκεια blockbuster που έχουμε δει μέχρι σήμερα.
Σε μια πρόσφατη συνέντευξή τους τα αδέρφια Ρούσο επιβεβαίωσαν πως η ταινία μέχρι στιγμής φτάνει την διάρκεια των τριών ωρών, μια διάρκεια την οποία είχε επίσης αναφέρει ο Τζο σε μια συνέντευξή του τον περασμένο Νοέμβρη. Το να μοντάρουν την τελευταία περιπέτεια των Εκδικητών πιο πολύ, έτσι ώστε να μειωθεί κι άλλο η διάρκειά της, έχει αποδειχθεί αρκετά δύσκολο για τα αδέρφια, αλλά η Disney φαίνεται πως είναι ευχαριστημένη ακόμα και έτσι και δεν απαιτεί κάτι παραπάνω.

avengers endgame

Μιλώντας στο Collider ο Τζο Ρούσο δήλωσε πως «νομίζω πως το στούντιο το ενδιαφέρει κυρίως να παρουσιάσει την καλύτερη δυνατή ιστορία. Αυτή την στιγμή νομίζουμε πως η ταινία είναι αρκετά καλή, και είχαμε αρκετά θετικά σχόλια από τις δοκιμαστικές μας προβολές και νοιώθουμε αρκετά καλά με το που βρισκόμαστε. Ακόμα δουλεύουμε σε αυτή. Δεν έχουμε τελειώσει. Και πάλι, πρόκειται για το αποκορύφωμα 22 ταινιών και υπάρχει πολλή ιστορία να πούμε. Το συναίσθημα είναι ένα εγγενές κομμάτι της. Οταν πρέπει να πεις μια αρκετά πολύπλοκη ιστορία και θες δυνατές συναισθηματικές στιγμές με τους χαρακτήρες, χρειάζεσαι ένα συγκεκριμένο χώρο για τα πεις. Και εδώ συγκεκριμένα χρειάζεσαι ένα χώρο τριών ωρών.»

Ο Αντονι πρόσθεσε πως οι δοκιμαστικές προβολές της ταινίας πήγαν αρκετά καλά και κράτησε το ενδιαφέρον τον θεατών καθ’ ολη την διάρκειά της. «Εχουμε δείξει την ταινία τέσσερις φορές μέχρι στιγμής σε κοινό. Στις τρεις πρώτες φορές κανείς τους δεν σηκώθηκε για να πάει ούτε στην τουαλέτα.»
Αν τελικά το «Avengers: Endgame» κρατήσει την συνολική διάρκεια των τριών ωρών, θα γίνει όχι μόνο η μεγαλύτερη σε διάρκεια του MCU, που μέχρι στιγμής τα σκήπτρα κρατάει το «Avengers: Infinity War» στα 149 λεπτά, αλλά και η μεγαλύτερη σε διάρκεια ταινία που έχει βγει από κάποιο μεγάλο στούντιο. Το «Blader Runner 2049» του Ντενί Βιλνέβ είχε διάρκεια στα 163 λεπτά, ενώ το «Interstellar» του Κρίστοφερ Νόλαν έφτανε στα 169 λεπτά.
Το «Avengers: Endgame» βγαίνει στις αίθουσες 25 Απριλίου

Trailer:   

Πηγή: www.flix.gr

 

Περιγραφή ταινίας: ΒΕΡΟΛΙΝΟ, Σ ΑΓΑΠΩ (Berlin, I Love You)

11 διαφορετικοί σκηνοθέτες από όλο τον κόσμο.

Πρωταγωνιστούν: Κίρα Νάϊτλι,’Ελεν Μίρεν, Λουκ Γουίλσον, Τζιμ Στάρτζες, Μίκι Ρουρκ, Τζίνα Ντίουαν, Χεϊντεν Πανετιέρ,Ντιεκ Γολούνα,Ντιάνα Αγκρόν.

berlinland

Μία ερωτική επιστολή με παραλήπτη μία μοναδική πόλη. Εικοσιπέντε χρόνια μετά την πτώση του τείχους, το Βερολίνο είναι μία από τις καταπληκτικές πόλεις του κόσμου. Εμπνέει καλλιτέχνες και σκηνοθέτες από διαφορετικούς πολιτισμούς. Η ταινία παρουσιάζει τη ματιά τους για την υπέροχη αυτή πόλη και  εντάσσεται στο franchise του Cities of Love του Emmanuel Benbihy, εμπλουτίζοντας το κινηματογραφικό σύμπαν των ρομαντικών δραμάτων-κωμωδιών όπως το Paris, je t'aime του 2006, το New York, I Love You του 2008 και το Rio, Eu Te Amo του 2014.

Πρόκειται  για  δέκα διαφορετικές σύντομες ιστορίες ανθρώπων και προβάλλεται  η δυναμική των διαπροσωπικών σχέσεων έτσι όπως διαμορφώνεται από τα προβλήματα και τις χαρές που προκύπτουν. Βέβαια δεν εστιάζει κατ’ ανάγκη στους δεσμούς που ενέχουν το ερωτικό στοιχείο, αλλά και σε εκείνους που ενώνουν π.χ μία μητέρα (’Ελεν Μίρεν) με την κόρη της (Κίρα Νάϊτλι).

Trailer:  

Δεν είναι σύμπτωση. Είναι το δεύτερο τρομακτικό τρέιλερ του «Us» του Τζόρνταν Πιλ

Ενα δεύτερο τρέιλερ επιβεβαιώνει πως το «Us» του Τζόρνταν Πιλ θα είναι μια από τις πιο τρομακτικές ταινίες του 2019. Και, γιατί όχι, και μια από τις καλύτερες.

us poster gr sm2

Μετά το θρίαμβο του «Τρέξε!», ο Τζόρνταν Πιλ επιστρέφει με το «Us» που όπως και να το περιγράψεις, είναι απόλυτα τρομακτικό. Μια οικογένεια δέχεται την επίθεση μιας άλλης οικογένειας για να ανακαλύψει πως απέναντί της έχει τον χειρότερο έχθρό της: τον ίδιο της τον εαυτό.Μετά το θρίαμβο του «Τρέξε!», ο Τζόρνταν Πιλ επιστρέφει με το «Us» που όπως και να το περιγράψεις, είναι απόλυτα τρομακτικό. Μια οικογένεια δέχεται την επίθεση μιας άλλης οικογένειας για να ανακαλύψει πως απέναντί της έχει τον χειρότερο έχθρό της: τον ίδιο της τον εαυτό.


Φυσικά θα υπάρχει κάποια εξήγηση την οποία θα μάθουμε μόνο όταν η ταινία βγει στις αίθουσες στα τέλη Μαρτίου

 

Γιατί ο Τζόνι Ντεπ δεν μπορεί πλέον να παίξει κανέναν άλλο ρόλο εκτός από τον εαυτό του

Μερικές σκέψεις με αφορμή την πρώτη φωτογραφία από την καινούρια ταινία του «Minamata».

 

Καθώς τα γυρίσματα της επόμενης ταινίας του, έχουν μόλις ξεκινήσει, δόθηκε στην δημοσιότητα η πρώτη φωτογραφία, με τον Τζόνι Ντεπ να υποδύεται τον πολεμικό φωτογράφο Γιουτζίν Σμιθ. Με τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο να έχει τελειώσει και οι φωτογραφίες του από τα μέτωπα των μαχών του Ειρηνικού να έχουν καθορίσει την εικόνα που είχε το αμερικάνικο κοινό για τον πόλεμο, ο Σμιθ έχει αποτραβηχτεί από την ενεργό δράση και την κοινωνία.


Μέχρι την στιγμή που ένας φίλος του, του προτείνει να φωτογραφίσει για λογαριασμό του περιοδικού Life της επιπτώσεις στους κατοικους τις επιπτώσεις της σταθερής δηλητηρίασης των νερών από τα απόβλητα ενός χημικού εργοστασίου στην Μιναμάτα της Ιαπωνίας. Ο Γιουτζίν Σμίθ έζησε δύο χρόνια στην Μιναμάτα και οι φωτογραφίες που τράβηξε εκεί (με πιο διάσημη την «Tomoko Uemura in Her Bath») έφεραν την προσοχή της παγκόσμιας κοινότητας στην κατάσταση της πόλης και τις τραγικές επιπτώσεις της «ασθένειας της Μιναμάτα», του νευρολογικού συνδρόμου που οφείλεται στα τοξικά απόβλητα του εργοστασίου. Στην διάρκεια εκείνης της φωτογραφικής αποστολης ο Σμιθ έγινε στόχος μιας επίθεσης από εργαζόμενους του εργοστασίου που παρ΄ολίγον να του στοιχίσει την ζωή και η οποία του στέρησε ένα μεγάλο μέρος της όρασής του από το ένα μάτι.

depp1

Το «Minamata», λοιπόν, το οποίο θα σκηνοθετήσει ο Αντριου Λέβιτας, γλύπτης, ζωγράφος, φωτογράφος, ηθοποιός και σκηνοθέτης μέχρι τώρα μιας ακόμη ταινίας, θα αφηγηθεί το κομμάτι αυτό της συγκλονιστικής ζωής του Γιουτζίν Σμιθ. Και θα έχει ως πρωταγωνιστή τον Τζόνι Ντετ στον ρόλο του Σμιθ. Κυρίως διότι η ταινία είναι μια παραγωγή της δικής του εταιρίας παραγωγής Infinitum Nihil.

Στην πρώτη φωτογραφία από την ταινία, ο ηθοποιός φορά μπερέ, τα γυαλιά του Σμιθ, έχει ένα μάλλον ασθενικό μούσι και κρατά μια φωτογραφική μηχανή, κοιτάζοντας την ίδια στιγμή κάτι που σκοπεύει να καδράρει στον φακό του, κάτι που πιθανότατα είναι σκληρό σοκαριστικό, αληθινά τραγικό. Κι όμως η έκφραση του Τζόνι Ντεπ δεν είναι άλλη από αυτή ενός χολιγουντιανού σταρ ο οποίος ίσως κάπου στο βάθος αναλογίζεται αν η καριέρα του έχει πλέον κάποιο νόημα πέρα από το εκτεταμένο σύμπαν των franchise όπως αυτό των «Fantastic Beasts» και των «Πειρατών της Καραϊβικής».

Και ο υποψήφιος θεατής της ταινίας δεν μπορεί παρά να σκεφτεί πως το ύφος του Ντεπ δείχνει απλά αστείο κι ο ίδιος τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο, από τον εαυτό του. Αναρωτιόμαστε αν ο ηθοποιός θα μπορέσει να χαθεί ποτέ ξανά στον ρόλο του, αν κάποια από τις επόμενες ταινίες του θα του δώσει την ευκαιρία να ξεχάσουμε ότι βλέπουμε τον Τζόνι Ντεπ στην οθόνη, αλλά δυστυχώς για την μνήμη του Γιουτζίν Σμιθ, δεν είμαστε καθόλου σίγουροι -ακόμη κι αν ναι, το παραδεχόμαστε κρίνουμε λίγο βιαστικά- ότι αυτή θα είναι μια τέτοια ταινία.

 

Πηγή: www.flix.gr

 

«Spider-Man: Far From Home», ή αλλιώς, η ευρωπαϊκή περιοδεία του Spider-Man

Ο άνθρωπος αράχνη ζει και η καινούρια ταινία του έχει τρέιλερ.Ο άνθρωπος αράχνη ζει και η καινούρια ταινία του έχει τρέιλερ.
Αν νομίζατε ότι το τέλος του «Avengers: Infinity War» σήμανε και το τέλος του Ανθρώπου Αράχνη -φανταζόμαστε πως όχι, αφού το σίκουελ του «Spider-Man: Η Επιστροφή στον Τόπο του», είχε ήδη ανακοινωθεί, το τρέιλερ του «Spider-Man: Far From Home», μας ξεκαθαρίζει ότι όχι μόνο ζει, αλλά πηγαίνει και διακοπές στην Ευρώπη.

spider web

Από την Βενετία μέχρι το Λονδίνο, κι από γραφικές βόλτες στα κανάλια μέχρι «πτήσεις» με φόντο το Μπιγκ Μπεν, το πρώτο teaser της ταινίας του Τζον Γουάτς, είναι εδώ και είναι θεαματικό.
Πατήστε play!

Κριτική ταινίας: Η «Ευνοούμενη», περιγραφή-trailer και πολλά ακόμη..

Σκηνοθεσία: Γιώργος Λάνθιμος

Σενάριο: Ντέμπορα Ντέιβις, Τόνι ΜακΝαμάρα

Πρωταγωνιστούν: Ολίβια Κόλμαν, Ρέιτσελ Βάις, Εμα Στόουν, Νίκολας Χουλτ, Τζο Αλγουιν

favourite oscar web
Με το μεγάλο βραβείο της κριτικής επιτροπής στο Φεστιβάλ Βενετίας και 10 υποψηφιότητες στα Όσκαρ, η Ευνοούμενη, ένα σπάνιο κράμα κλασικής και σύγχρονης ταινίας.  

Μία παραμορφωμένη, καυστική ματιά στην ιστορία της βρετανικής βασιλείας. Μία σαρκαστική διατριβή στη γυναικεία ψυχοσύνθεση. Αυτή είναι η πρώτη κωμωδία εποχής του Γιώργου Λάνθιμου. Και του πάει πολύ. Συμφωνεί και η Ακαδημία: 10 οσκαρικές υποψηφιότητες, ανάμεσα στις οποίες αυτή για καλύτερη ταινία και σκηνοθεσία

Αρχές του 18ου αιώνα. Η Αγγλία βρίσκεται σε πόλεμο με τους Γάλλους. Παρόλα αυτά, οι αγώνες πάπιας και η κατανάλωση ανανά βρίσκονται στο απόγειό τους. Η φιλάσθενη Βασίλισσα Άννα (Ολίβια Κόλμαν) βρίσκεται στον θρόνο και η στενή της φίλη Λαίδη Σάρα (Ρέιτσελ Βάις) κυβερνά τη χώρα στη θέση της, ενώ ταυτόχρονα φροντίζει για την υγεία και το απρόβλεπτο ταπεραμέντο της. Όταν η νέα υπηρέτρια Άμπιγκεϊλ (Έμμα Στόουν) καταφτάνει, η γοητεία της την κάνει αμέσως αγαπητή στη Σάρα.

Η Σάρα την παίρνει υπό την προστασία της και η Άμπιγκεϊλ βρίσκει μια ευκαιρία να επιστρέψει στις αριστοκρατικές της ρίζες. Καθώς οι τακτικές του πολέμου καταναλώνουν όλο τον χρόνο της Σάρα, η Άμπιγκεϊλ παίρνει τη θέση της ως η συντροφιά της Βασίλισσας. Η φιλία τους της δίνει την ευκαιρία να κάνει πραγματικότητα τις φιλοδοξίες της και δεν θα αφήσει καμία γυναίκα, καμία πολιτική και κανένα κουνέλι να σταθούν εμπόδιο στον δρόμο της… 

Αναμφισβήτητα μία από τις κορυφαίες ταινίες της χρονιάς όπου το ταλέντο του Έλληνα σκηνοθέτη απογειώνεται.


H Bασίλισσα Αννα υπήρξε η πρώτη βασίλισσα της Μεγάλης Βρετανίας (του Ηνωμένου Βασιλείου Αγγλίας, Σκωτίας, Ιρλανδίας) στις αρχές του 18ου αιώνα. Εχοντας πάντα πολύ εύθραυστη σωματική και ψυχική υγεία, μετά από 17 εγκυμοσύνες που κατέληξαν σε αποβολές και τον πρόωρο θάνατο του συζύγου της, η Αννα κατέληξε από τα 30 της χρόνια γερασμένη, κακοφορμισμένη (ακόμα και ιστορικές πηγές την αποκαλούν «χοντρή κι άσχημη»), εξαιρετικά ανασφαλής και μόνη. Η σωματική της φθορά τής προκάλεσε μεγάλη ανασφάλεια και την έκανε ιδιαίτερα ευάλωτη στους κύκλους του παλατιού.

Η εξουσία έλκει καλοθελητές και η Βασίλισσα Αννα πάντα επηρεαζόταν από τους αυλοκόλακές της. Τους, κατά περιόδους, «ευνοούμενούς» της. Μία ισχυρή τέτοια φιγούρα ήταν αυτή της Σάρα Τσόρτσιλ, Δούκισσας του Μπάρλμπορο, επιστήθιας φίλης και ανεπίσημης πολιτικής συμβούλου της Βασίλισσας. Γνωρίζοντας πολύ καλά τις αδυναμίες, τα μυστικά και τα πάθη της Αννας, η Δούκισσα κρατούσε με μαεστρία και υστεροβουλία τα κλειδιά της κρεβατοκάμαρας και της καρδιάς της.

favourite photo1 web

Μέχρι που στο παλάτι καταφθάνει η Αμπιγκεϊλ, μακρινή της ξαδέλφη, μία ξεπεσμένη νεαρή αριστοκράτισσα με δαιμόνιο μυαλό και φιλόδοξα σχέδια. Και τότε ξεκινά ένα παιχνίδι γάτας-ποντικιού: οι δύο γυναίκες βουτούν σε μία παραπολιτική, σκοτεινή κόντρα για την αγάπη και την εύνοια της Αννας, χωρίς φραγμούς, χωρίς όρια, χωρίς έλεος. Ποια θα κερδίσει τον τίτλο της «Ευνοούμενης» της Βασίλισσας;
Μία ιστορία χωρίς φραγμούς, χωρίς όρια και χωρίς έλεος είναι σίγουρα μία ιστορία που ανήκει στο κινηματογραφικό σύμπαν του Γιώργου Λάνθιμου. Κι όμως: για πρώτη φορά ο ίδιος δεν συνυπογράφει το σενάριο (τουλάχιστον επισήμως) και, επίσης, δεν συνεργάζεται με τον μέχρι τώρα πιστό του σεναριογράφο, Ευθύμη Φιλίππου.
Με την «Ευνοούμενη», ο Λάνθιμος βασίζεται στο βλέμμα των σεναριογράφων Ντέμπορα Ντέιβις και Τόνι ΜακΝαμάρα για να σκηνοθετήσει μία «πειραγμένη» ταινία εποχής - μία πανέξυπνη, καυστική και σε στιγμές γκροτέσκ κωμωδία για τις ανασφάλειες της ανθρώπινης φύσης, το ανελέητο κυνήγι της εξουσίας, και το πώς όλα αυτά ερωτοτροπούν σ' έναν αέναο φαύλο κύκλο μηχανορραφίας και χυδαιότητας. Αλλά και γέλιου. Γιατί υπάρχει κάτι σκοτεινά κωμικό στην αμετροέπεια της εξουσίας. Κάτι τραγικά γελοίο στα όρια όπου φτάνει ο άνθρωπος για να νικήσει τον ανταγωνισμό. Κάτι θλιμμένα σαρκαστικό στην ανάγκη όλων μας για αποδοχή, εκτίμηση, αγάπη.
Μετά το «Θάνατο του Ιερού Ελαφιού», είναι προφανές ότι ο Λάνθιμος ξεφεύγει από τη φόρμα με την οποία μάς πρωτοσυστήθηκε. Κι αυτό δεν σημαίνει ότι το σινεμά του σταματά να είναι «weird» και μοναδικό, η υπογραφή του σαφής και ξεκάθαρη. Ομως, ο ίδιος τολμά και εξελίσσεται. Ο φακός του ανοίγει (εδώ και κυριολεκτικά με εκτενή χρήση ευρυγώνιων, fish-bowl πλάνων), η κινηματογραφική του γλώσσα χαλαρώνει, ρισκάρει με σλάπστικ χιούμορ, παίζει με τη χρήση του ήχου και της μουσικής.

favourite photo2 web

Ναι, οι ιστορίες του παραμένουν σκοτεινές και δυσοίωνες, αλλά ταυτόχρονα μεταμορφώνονται σε κάτι πιο ανοιχτό, περισσότερο οικείο, πολύ πιο φιλόξενο για το ευρύ κοινό. Ακόμα και η ανατομία που κάνει στην ανθρώπινη φύση, τώρα μοιάζει πιο ώριμη, πιο ενήλικη – αν συγκρίναμε την εκκίνηση της καριέρας του με Τρίερ και Χάνεκε, η «Ευνοούμενη» παραπέμπει, σαφέστατα, σε Κιούμπρικ. Προσέξτε, για παράδειγμα, τι κάνει με τη γεωμετρία των χώρων. Τεράστια παλάτια, πελώρια δωμάτια, ελάχιστοι οι ευνοούμενοι που τα κατοικούν - μία σαφής τοποθέτηση της κάμερας απέναντι στον παραλογισμό του 1% της εξουσίας.

Η «Ευνοούμενη» σάρωσε τα BAFTA κερδίζοντας 7 βραβεία

Καλύτερη Βρετανική Ταινία

Πρωτότυπο Σενάριο

Α’  Γυναικείος Ρόλος – Ολίβια Κόλμαν

Β’ Γυναικείος Ρόλος – Ρέιτσελ Βάις

Καλλιτεχνική Διεύθυνση

Κοστούμια

Μακιγιάζ και Κομμώσεις


Ναι, μπορεί σε άλλες ταινίες να ψάχνουμε την καρδιά, στο σινεμά του Λάνθιμου όμως υπερισχύει πάντα ο εγκέφαλος. Η «Ευνοούμενη» είναι ευφυέστατα σχεδιασμένη - σαν μία παρτίδα σκάκι όπου η Βασίλισσα και οι δύο θηλυκοί αξιωματικοί της θα μας παρασύρουν στο σασπένς του τελικού ματ. Εκείνος είναι ο Βασιλιάς (και το δικό του χέρι μετακινεί τα πιόνια), όμως, σε μια εποχή όπου συνδιαλεγόμαστε για κινηματογραφικό φεμινισμό, ο Λάνθιμος κάνει την πιο φεμινιστική τοποθέτηση από όλους: δεν χαρίζεται στις γυναίκες του, δεν τις καλοπιάνει, αλλά τις τοποθετεί στο κέντρο του φακού του και τις εμπιστεύεται να μας πουν οι ίδιες την ιστορία τους. Αυτόφωτα γοητευτικές - σύνθετες, σαρδόνιες, υπέροχες, απεχθείς, εύθραυστες, απάνθρωπες, ανελέητες, πονεμένες, εφιαλτικές, larger-than-life. Αστείες.

favourite photo3 web
Η Εμα Στόουν είναι υπέροχη σ' έναν ρισκέ ρόλο που τη θέλει πολύ διαφορετική, τσαλακωμένη, τολμηρά «βρώμικη».

Η Ρέιτσελ Βάις στέκεται ισοδύναμα δίπλα της και παραδίδει μία κόντρα-ερμηνεία από τον «Αστακό» - βγάζει μία «αρσενική» σχεδόν ενέργεια, μία σατανικά δυναμική περσόνα, έναν πρωτοφανή τσαμπουκά. Η συγκλονιστική ηθοποιός της ταινίας όμως (δίκαια τα περισσότερα μέχρι στιγμής βραβεία και μακάρι και το Οσκαρ Α' Γυναικείου ρόλου) είναι αναμφίβολα η Ολίβια Κόλμαν. Ερμηνεύει τη Βασίλισσα Αννα με μία αφοπλιστική γκάμα εκφραστικών μέσων: τη γυναικεία ανασφάλεια, την ασχήμια, την αρρώστια με μια αξιολάτρευτη παιδικότητα. Τη ζήλια, την τοξικότητα, την κατάχρηση εξουσίας, με αφοπλιστική κακία. Μία γυναίκα που μπορεί να κλάψει ή να σε αποκεφαλίσει με το ίδιο βλέμμα.
Μία παραμορφωμένη καυστική ματιά στην ιστορία της βρετανικής βασιλείας – στα καπρίτσια των λίγων και την επιρροή τους στο μέλλον των λαών. Μία σαρκαστική διατριβή στη γυναικεία ψυχοσύνθεση. Μαθήματα βρετανικής ιστορίας με μία «Ολα για την Εύα» διάσταση – αυτή είναι η πρώτη κωμωδία εποχής του Γιώργου Λάνθιμου. Και του πάει πολύ.
Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Α' γυναικείου ρόλου σε μουσική ή κωμική ταινίαΒραβείο Satellite Καλύτερου συνολικού κινηματογραφικού καστ
The Favourite  Υποψήφια για 10 Βραβεία  OSCAR :

Καλύτερη ταινία 2019 · Γιώργος Λάνθιμος, Εντ Γκίνεϊ, Ceci Dempsey, ...Υποψήφιος Καλύτερος A' γυναικείος ρόλος 2019 · Ολίβια Κόλμαν, Υποψήφιος Καλύτερος Β' γυναικείος ρόλος 2019 · Έμμα Στόουν, Υποψήφιος Καλύτερος Β' γυναικείος ρόλος 2019 · Ρέιτσελ Βάις, Υποψήφιος Καλύτερη σκηνοθεσία 2019 · Γιώργος Λάνθιμος, Υποψήφιος Καλύτερο πρωτότυπο σενάριο 2019, · Tony McNamara, Ντέμπορα Ντέιβις, Υποψήφιος Καλύτερη διεύθυνση φωτογραφίας 2019 · Robbie Ryan, Υποψήφιος Καλύτερη ενδυματολογία 2019 · Σάντι Πάουελ, Υποψήφιος Καλύτερο μοντάζ 2019 · Γιώργος Μαυροψαρίδης,  Υποψήφιος Καλύτερη σκηνογραφία 2019 · Φιόνα Κρόμπι, Άλις Φέλτον

favourite photo4 web

Βραβεία: 

Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Α' γυναικείου ρόλου σε μουσική ή κωμική ταινία 2019 · Ολίβια Κόλμαν,

Βραβείο Satellite Καλύτερου συνολικού κινηματογραφικού καστ 2019

Κύπελλο Βόλπι Καλύτερης ηθοποιού 2018 · Ολίβια Κόλμαν

Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερου Β' γυναικείου ρόλου 2019 · Ρέιτσελ Βάις

Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερου Α' γυναικείου ρόλου 2019 · Ολίβια Κόλμαν

Βρετανικό Βραβείο Ανεξάρτητου Κινηματογράφου Καλύτερου Α' γυναικείου ρόλου 2018 · Ολίβια Κόλμαν

Ειδικό Βραβείο επιτροπής του Φεστιβάλ της Βενετίας 2018 · Γιώργος Λάνθιμος

Βραβείο Critics' Choice Καλύτερου καστ 2019

Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης βρετανικής ταινίας 2019 · Γιώργος Λάνθιμος, Tony McNamara, Ντέμπορα Ντέιβις, ...

Βρετανικό Βραβείο Ανεξάρτητου Κινηματογράφου

Καλύτερης βρετανικής ανεξάρτητης ταινίας 2018 · Γιώργος Λάνθιμος, Tony McNamara, Ντέμπορα Ντέιβις, ...

Βραβείο της Εθνικής Ένωσης Κριτικών των ΗΠΑ Καλύτερου Α' γυναικείου ρόλου 2019 · Ολίβια Κόλμαν

Βρετανικό Βραβείο Ανεξάρτητου Κινηματογράφου Καλύτερου Β' γυναικείου ρόλου 2018 · Ρέιτσελ Βάις

Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης ενδυματολογίας 2019 · Σάντι Πάουελ

Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου 2019 · Tony McNamara, Ντέμπορα Ντέιβις

Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερου μακιγιάζ και κομμώσεων 2019 · Νάντια Στέισι

Βραβείο Critics' Choice Καλύτερης ηθοποιού σε κωμική ταινία 2019 · Ολίβια Κόλμαν
Βραβείο Satellite Καλύτερης ενδυματολογίας 2019 · Σάντι Πάουελ

Βρετανικό Βραβείο Ανεξάρτητου Κινηματογράφου Καλύτερου σκηνοθέτη 2018 · Γιώργος Λάνθιμος

Βρετανικό Βραβείο Ανεξάρτητου Κινηματογράφου Καλύτερου σεναρίου 2018 · Tony McNamara, Ντέμπορα Ντέιβις

Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης σκηνογραφίας 2019 · Φιόνα Κρόμπι, Άλις Φέλτον

Βραβείο Satellite Καλύτερου Α' γυναικείου ρόλου σε μουσική ή κωμική ταινία 2019 · Ολίβια Κόλμαν

Βραβείο της Ένωσης Καλλιτεχνικών Διευθυντών Καλύτερης σκηνογραφίας σε ταινία εποχής 2019 · Φιόνα Κρόμπι

Βραβείο της Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου του Λονδίνου Καλύτερου Α' γυναικείου ρόλου 2018 · Ολίβια Κόλμαν

Διεθνές Βραβείο της Αυστραλιανής Ακαδημίας Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Καλύτερου Α' γυναικείου ρόλου 2019 · Ολίβια Κόλμαν

Βραβείο Γκόθαμ Κριτικής επιτροπής 2018 · Έμμα Στόουν, Ρέιτσελ Βάις, Ολίβια Κόλμαν

Διεθνές Βραβείο της Αυστραλιανής Ακαδημίας Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Καλύτερου σεναρίου 2019 · Tony McNamara, Ντέμπορα Ντέιβις
London Film Critics' Circle Award for Screenwriter of the Year 2018 · Tony McNamara, Ντέμπορα Ντέιβις

British Independent Film Award for Best Production Design 2018 · Φιόνα Κρόμπι

Βραβείο Indepedent Film Award for Best Make-Up & Hair Design 2018 · Νάντια Στέισι

British Independent Film Award for Best Casting 2018 · Ντίξι Τσασσάϊ

Βritish Independent Film Award for Best Costume Design 2018 · Σάντι Πάουελ

British Independent Film Award for Best Cinematography 2018 · Robbie Ryan

London Film Critics' Circle Award for British or Irish Film of the Year 2018 · Γιώργος Λάνθιμος

London Film Critics' Circle Award for Supporting Actress of the Year 2018 · Ρέιτσελ Βάις

Trailer:  

Πηγή: www.flix.gr

 

Ποιος περίμενε ότι το «The Favourite» θα γινόταν (και) εισπρακτική επιτυχία;

Ο Γιώργος Λάνθιμος είναι, πια, ένας από τους πιο αναγνωρισμένους, κριτικά, σκηνοθέτες της εποχής μας. Αλλά και στο box office δεν τα πηγαίνει καθόλου άσχημα!Ο Γιώργος Λάνθιμος είναι, πια, ένας από τους πιο αναγνωρισμένους, κριτικά, σκηνοθέτες της εποχής μας. Αλλά και στο box office δεν τα πηγαίνει καθόλου άσχημα!

lanthimos2
Μπορεί το «The Favourite» του Γιώργου Λάνθιμου να πρόκειται να βγει στην Ελλάδα στις 7 Φεβρουαρίου, για να αξιοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερο την οσκαρική δημοσιότητά του, αλλά η ταινία προβάλλεται ήδη στην Αμερική (φυσικά, ως προαπαιτούμενο και για τη συμμετοχή της στα φετινά βραβεία) και στην Αγγλία: κι αυτή είναι, ξεκάθαρα, η ταινία του Λάνθιμου που βλέπει ο περισσότερος κόσμος.


Στην Αμερική, το «The Favourite» άνοιξε σε περιορισμένο κύκλωμα στις 23 Νοεμβρίου και σε ευρύ ένα μήνα αργότερα, στις 21 Δεκεμβρίου κι έχει ήδη συγκεντρώσει 21.481.355 δολάρια στα ταμεία. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, από την άλλη πλευρά, η ταινία ξεκίνησε να προβάλλεται την 1η Ιανουαρίου κι έκανε εισπράξεις 2,2 εκ. λιρών το πρώτο της Σαββατοκύριακο - 3,97 εκ. λίρες μαζί με τα previews της, που ξεκίνησαν την επομένη των Χριστουγέννων.

lanthimos
Για να πάρει αυτή η πληροφορία της σωστή της διάσταση, ο «Αστακός» έκανε εισπράξεις 1,52 εκ. λιρών σε ολόκληρη την καριέρα του στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ από τις περσινές οσκαρικές ταινίες, οι πιο επιτυχημένες εμπορικά στη χώρα ήταν το (απόλυτα βρετανικό, άλλωστε), «Η πιο Σκοτεινή Ωρα», που άνοιξε πιο θεαματικά, με 4,06 εκ. λίρες και το «Οι Τρεις Πινακίδες Εξω από το Εμπινγκ, στο Μιζούρι» που, αντίθετα, ξεκίνησε την πορεία του στις βρετανικές αίθουσες με 2,36 εκ. λίρες.
Αρα, ο Γιώργος Λάνθιμος, με το «The Favourite», καταφέρνει να συστηθεί και ως δύναμη στο box office - πράγμα καθόλου αυτονόητο για την καλλιτεχνική του ταυτότητα

 

Loading
  • Το «Avengers: Endgame» θα είναι μάλλον το μεγαλύτερο σε διάρκεια blockbuster όλων των εποχών (248) 2019-02-08 23:30:00

    Το «Avengers: Endgame» θα είναι μάλλον το μεγαλύτερο σε διάρκεια blockbuster όλων των εποχών Συγγνώμη, πόση ώρα είπατε ότι θα είναι; Με το «Avengers: Endgame» να είναι μόλις ένα μήνα μακριά, οι Τζο και Αντονι Ρούσο βρίσκονται στα τελικά στάδια του μοντάζ της ταινίας....

  • Περιγραφή ταινίας: ΒΕΡΟΛΙΝΟ, Σ ΑΓΑΠΩ (Berlin, I Love You) (200) 2019-03-15 23:30:00

    Περιγραφή ταινίας: ΒΕΡΟΛΙΝΟ, Σ ΑΓΑΠΩ (Berlin, I Love You) 11 διαφορετικοί σκηνοθέτες από όλο τον κόσμο. Πρωταγωνιστούν: Κίρα Νάϊτλι,’Ελεν Μίρεν, Λουκ Γουίλσον, Τζιμ Στάρτζες, Μίκι Ρουρκ, Τζίνα Ντίουαν, Χεϊντεν Πανετιέρ,Ντιεκ Γολούνα,Ντιάνα Αγκρόν. Μία ερωτική...

  • Δεν είναι σύμπτωση. Είναι το δεύτερο τρομακτικό τρέιλερ του «Us» του Τζόρνταν Πιλ (184) 2019-02-05 23:30:00

    Δεν είναι σύμπτωση. Είναι το δεύτερο τρομακτικό τρέιλερ του «Us» του Τζόρνταν Πιλ Ενα δεύτερο τρέιλερ επιβεβαιώνει πως το «Us» του Τζόρνταν Πιλ θα είναι μια από τις πιο τρομακτικές ταινίες του 2019. Και, γιατί όχι, και μια από τις καλύτερες. Μετά το θρίαμβο...

  • Γιατί ο Τζόνι Ντεπ δεν μπορεί πλέον να παίξει κανέναν άλλο ρόλο εκτός από τον εαυτό του (266) 2019-02-05 23:30:00

    Γιατί ο Τζόνι Ντεπ δεν μπορεί πλέον να παίξει κανέναν άλλο ρόλο εκτός από τον εαυτό του Μερικές σκέψεις με αφορμή την πρώτη φωτογραφία από την καινούρια ταινία του «Minamata».   Καθώς τα γυρίσματα της επόμενης ταινίας του, έχουν μόλις ξεκινήσει, δόθηκε στην δημοσιότητα...

  • «Spider-Man: Far From Home», ή αλλιώς, η ευρωπαϊκή περιοδεία του Spider-Man (287) 2019-01-15 23:30:00

    «Spider-Man: Far From Home», ή αλλιώς, η ευρωπαϊκή περιοδεία του Spider-Man Ο άνθρωπος αράχνη ζει και η καινούρια ταινία του έχει τρέιλερ.Ο άνθρωπος αράχνη ζει και η καινούρια ταινία του έχει τρέιλερ.Αν νομίζατε ότι το τέλος του «Avengers: Infinity...

  • More News