Νύχτες πρεμιέρας  με Μειωμένο εισιτήριο για όλους κάθε Πέμπτη στο ΚινηματοΘέατρο ΣΤΑΡ Βέροιας

Σινεμά με μόνο 6 ευρώ!  

Οι Πέμπτες γίνονται ακόμα καλύτερες με τις Νύχτες πρεμιέρας από το ΚινηματοΘέατρο ΣΤΑΡ! Κάθε Πέμπτη, ο αγαπημένος σας κινηματογράφος στην Βέροια, προσφέρει την ευκαιρία στο κοινό να ζήσει την κινηματογραφική εμπειρία με μόνο 6 ευρώ.Οι λάτρεις του κινηματογράφου μπορούν να απολαύσουν με μειωμένο εισιτήριο την ταινία της επιλογής τους σε μια από τις 2 αίθουσες. Όποιο είδος ταινίας κι αν προτιμάτε, από δράση, θρίλερ και περιπέτεια, μέχρι κωμωδία και κινούμενα σχέδια, βιώστε την απόλυτη εμπειρία ψυχαγωγίας που σας προσφέρει το ΚινηματοΘέατρο ΣΤΑΡ και ταξιδέψτε μακριά από την καθημερινότητα.

Η διεύθυνση του ΚινηματοΘέατρου ΣΤΑΡ δήλωσε σχετικά: «Κύριο μέλημά μας ήταν πάντοτε να προσφέρουμε στο κοινό υψηλής ποιότητας ψυχαγωγία που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τις ανάγκες του. Έχοντας υπόψη τα δεδομένα της εποχής, με τις νύχτες πρεμιέρας δίνουμε μια ευκαιρία σε όλους να απολαύσουν την εμπειρία του κινηματογράφου, με χαμηλότερο κόστος».

Για να ενημερωθείτε για τις προβολές ταινιών στο ΚινηματοΘέατρο ΣΤΑΡ επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.cinestar.gr 

nixtes premieras 300X468

Τηλ: 2331022373

Μητροπόλεως 57

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 Κριτική ταινίας: First Man (ο Πρώτος Άνθρωπος)

Υποψηφιο για OSCAR

Σκηνοθεσία: Ντάμιεν ΣαζέλΣενάριο: Τζος ΣίνγκερΠρωταγωνιστούν: Ράιαν Γκόσλινγκ, Κλερ Φόι, Κρίστοφερ Άμποτ, Κάιλ Τσάντλερ

Πως μοιάζει το ταξίδι στη Σελήνη, όταν είναι φτιαγμένο από τα καλύτερα οσκαρικά υλικά; 
Η νέα ταινία του βραβευμένου με Όσκαρ σκηνοθέτη του «Whiplash» και του «La La Land», αποτελεί ένα συγκινητικό biopic του αστροναύτη Νιλ Άρμστρονγκ, του πρώτου ανθρώπου που πάτησε στη Σελήνη, στις 20 Ιουλίου του 1969.

first small

Η ταινία που απέσπασε διθυραμβικές κριτικές, βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Τζέιμς Χάνσεν, «First Man: A Life of Neil A. Armstrong». Τη σεναριακή διασκευή για τη μεγάλη οθόνη έχει κάνει ο βραβευμένος με Όσκαρ σεναριογράφος του «Spotlight», Τζος Σίνγκερ. 
Το φιλμ ακολουθεί την πορεία του Άρμστρονγκ από το 1961 έως το 1969, την περίοδο δηλαδή που η NASA προετοίμαζε πυρετωδώς το θρυλικό διαστημικό της πρόγραμμα, ώστε να στείλει την πρώτη επανδρωμένη αποστολή στο φεγγάρι. Ο αγώνας αυτός οδήγησε σε μια από τις πιο ριψοκίνδυνες και σπουδαίες αποστολές στην ιστορία της ανθρωπότητας.

"Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ"
Η ταινία επικεντρώνεται στην ιστορία του Νηλ Άρμστρονγκ, εστιασμένη στην περίοδο από το 1961 έως το 1969 και δοσμένη από την οπτική γωνία του ίδιου του πρωταγωνιστή. Κανένα από τα ντοκιμαντέρ που έχετε δει, δεν θα σας κάνει να ζήσετε τόσο ζωντανά την ιστορία του πρώτου ανθρώπου στην επιφάνεια της Σελήνης. Να ζήσετε την πραγματοποίηση των ονείρων του ανθρώπου να περπατήσει πάνω στη σκονισμένη επιφάνεια της Σελήνης και να αισθανθεί κάτω από τα πόδια του την ύπαρξη ενός άλλου κόσμου.

Και για πρώτη φορά θα αισθανθείτε ότι βρίσκεστε στο εσωτερικό ενός παρόμιου “πυραύλου”, προσδεμένος σ’ ένα τεράστιο πυραυλικό σύμπλεγμα που σε λίγο θα εκτόξευε πίσω του φωτιά και λάβρα εκατοντάδων βαθμών Κελσίου. Ενός πυραύλου του οποίου η ισχύς των ηλεκτρονικών του υπολογιστών ήταν δεκάδες χιλιάδες φορές μικρότερη απ' αυτή του κινητού σας. 

first man photo gr3

Φανταστείτε, λοιπόν, τις πρώτες αναταράξεις του διαστημοπλοίου καθώς ο τεράστιος πύραυλος “Κρόνος 5” σε απόσταση μερικών μόνο μέτρων κάτω από το κάθισμά σας αρχίζει να λειτουργεί λίγο πριν από την εκτόξευση. Φανταστείτε επίσης τις δυνάμεις που ταράζουν τα πάντα γύρω σας καθώς το πυραυλικό αυτό σύμπλεγμα προσπαθεί να ξεπεράσει την δύναμη της γήινης βαρύτητας που το κρατάει δεμένο στην αγκαλιά της. Φανταστείτε τη στιγμή της εκτόξευσης όταν, ασυναίσθητα σχεδόν, αρχίζετε να πατάτε τους κατάλληλους διακόπτες και να αναφέρετε τις ενδείξεις στις οθόνες ελέγχου της πτήσης.

Φανταστείτε το απότομο τράνταγμα και τον εκκωφαντικό θόρυβο όταν ο πρώτος όροφος αποκόπτεται από το υπόλοιπο πυραυλικό σύμπλεγμα. Φανταστείτε τις βαρυτικές δυνάμεις που σας καθηλώνουν κυριολεκτικά στο κάθισμά σας στα πρώτα λεπτά της πτήσης σας όταν το βάρος σας τριπλασιάζεται. Φανταστείτε τη στιγμή που το Διαστημικό Λεωφορείο φτάνει το ύψος των 110 περίπου χιλιομέτρων, οπότε το όλο σύμπλεγμα έχει επιταχυνθεί από το μηδέν στα 28.000 χιλιόμετρα την ώρα και κινείται με ταχύτητα εννέα φορές μεγαλύτερη από την ταχύτητα της σφαίρας ενός όπλου.

Φανταστείτε όταν, με ένα τράνταγμα, οι μηχανές παύουν να λειτουργούν και αισθάνεστε το σώμα σας να επιπλέει σαν φτερό πάνω στο κάθισμα που είστε προσδεμένοι. Φανταστείτε τέλος το υπέροχο εκείνο συναίσθημα θαυμασμού και δέους όταν από τα παράθυρα της καμπίνας σας αντικρίζεται για πρώτη φορά την καμπυλότητα της Γης και τα έντονα χρώματα με τα οποία είναι στολισμένη. Τότε και μόνο τότε ίσως μπορέσετε να κατανοήσετε κάπως ένα μικρό κομμάτι όσων αισθάνονται οι αστροναύτες του προγράμματος “Απόλλων” τα πρώτα λεπτά της εκτόξευσής τους στο Διάστημα και προτού ξεκινήσουν για το μακρινό τους ταξίδι 400.000 χιλιόμετρα μακριά.

Κι όμως, για όλους εμάς που παρακολουθούμε από τις τηλεοπτικές ανταποκρίσεις τα ταξίδια αυτά προς το Διάστημα και από την άνεση του σπιτιού μας, τα αντιμετωπίζουμε πλέον σαν θέμα ρουτίνας. Μόνο όταν κάτι δεν πάει καλά, μόνο όταν μια νέα διαστημική τραγωδία χτυπήσει την προσπάθεια του ανθρώπου να ξεφύγει από τα δεσμά της Γης και να πετάξει λεύτερος στο Διάστημα, καταλαβαίνουμε ίσως για λίγο πόσα χρειάζεται να μάθουμε ακόμη προτού μπορέσουμε να κάνουμε πραγματικότητα το όνειρο της ανθρωπότητας για ένα ταξίδι στα άστρα. Μόνο σε μια τέτοια στιγμή αφιερώνουμε λίγο από τον χρόνο μας για να αναρωτηθούμε, με κάποιο ίσως είδος κακεντρέχειας και συνωμοτικό ενδιαφέρον, για το τι άραγε συνέβη. Πρόσκαιρα. Γιατί αμέσως σχεδόν μετά ενσκήπτουμε και πάλι στη μίζερη καθημερινότητά μας.

first man photo gr5

Αυτή η ταινία σε κάνει να συμμετέχεις κι εσύ άμεσα σ’ αυτή την ανθρώπινη εποποιία. Γιατί η Σελήνη και η Ανθρωπότητα έχουν ένα κοινό μέλλον. Κι όταν σε 100, σε 1.000, σε ένα εκατομμύριο χρόνια από σήμερα, οι απόγονοί μας θα έλθουν να σταθούν ευλαβικά στη σκοτεινή κοιλάδα που λέγεται “θάλασσα της Ηρεμίας”, θα κοιτάξουν σιωπηρά τα περίεργα αρχαία επιστημονικά όργανα και, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, τα ανθρώπινα ίχνη που θα έχουν μείνει αναλλοίωτα ακόμη και μετά από ένα εκατομμύριο χρόνια. Και θα ξέρουν ότι όλα άρχισαν εδώ. Ότι εδώ ξαναγεννήθηκε η ανθρωπότητα και ότι το σημείο αυτό είναι πραγματικά ένα κοσμικό μνημείο αφιερωμένο στους ανθρώπους της Γης. Γιατί εδώ, στα όρια του ουράνιου ωκεανού, ο άνθρωπος έκανε το πρώτο μοιραίο του βήμα προς τα άστρα και ανακάλυψε ότι δεν ήταν παρά ένας πραγματικός πολίτης του Σύμπαντος.

Ο Ντέιμιαν Σαζέλ κινηματογραφεί το πρώτο ανθρώπινο βήμα στο φεγγάρι σαν μια εμμονική διαδρομή προς το άγνωστο, διευρύνοντας μαζί με τους ορίζοντες της ανθρωπότητας και την κινηματογραφική του γλώσσα.
Δεν είναι τυχαίο που η ταινία του Ντέιμιαν Σαζέλ ονομάζεται «First Man», κι αυτό δεν έχει να κάνει με το γεγονός ότι κατά βάση αφηγείται την ιστορία του πρώτου ανθρώπου που περπάτησε στο φεγγάρι. Η ταινία του Σαζέλ, η αμέσως επόμενη μετά τον θρίαμβο του «La La Land» και η πρώτη που δεν βασίζεται σε δικό του σενάριο, δεν έχει καν να κάνει αμιγώς με το διάστημα, ούτε στοχεύει, στην ουσία της, να αφηγηθεί μια μεγάλη ιστορία ενός μεγάλου άνδρα. Αντιθέτως, το «First Man» έχει να κάνει με τον ίδιο τον άνθρωπο, με την εμμονική του προσπάθεια να κατακτήσει το άγνωστο και με την απαραίτητη, εσωτερική του ανάγκη για νέες αρχές, λευκές σελίδες και την κατάκτηση κάθε φαινομενικά αξεπέραστου εμποδίου στη διαδρομή.

first man small

Βασισμένο στο βιβλίο του Τζέιμς Χάνσεν, «First Man: A Life of Neil A. Armstrong» και διασκευασμένο για τη μεγάλη οθόνη από τον βραβευμένο με Οσκαρ σεναριογράφο του (επίσης με παγκόσμια πρεμιέρα στην Βενετία λίγα χρόνια πριν) «Spotlight», Τζος Σίνγκερ, το φιλμ ακολουθεί την πορεία του Αρμστρονγκ από το 1961 έως το 1969.
Tην περίοδο δηλαδή που η NASA και το διαστημικό της πρόγραμμα βρισκόταν σε πυρετώδη προετοιμασία προκειμένου να στείλει τον πρώτο άνθρωπο στο φεγγάρι, η οποία κατέληξε σε μια από τις πιο ριψοκίνδυνες και επαναστατικές επιστημονικές αποστολές στην ιστορία της ανθρωπότητας.

«Ο στόχος μου με αυτή την ταινία ήταν να μοιραστώ με το ακροατήριο τις αόρατες, άγνωστες πτυχές της αποστολής της Αμερικής στο φεγγάρι - ιδιαίτερα το προσωπικό έπος του Νιλ Άρμστρονγκ και αυτό που μπορεί να σκεφτόταν και να ένιωθε εκείνες τις διάσημες ώρες», είπε.

«Αυτή η ιστορία είναι ανθρώπινη και είναι οικουμενική, φυσικά, εξυμνεί ένα επίτευγμα της Αμερικής και επίσης γιορτάζει ένα επίτευγμα ”για όλη την ανθρωπότητα”, όπως αναγράφεται στην πλακέτα που άφησαν οι Νιλ και Μπαζ στο φεγγάρι. Είναι μία ιστορία για έναν απλό άνθρωπο που κάνει σημαντικές θυσίες και υφίσταται έντονες απώλειες για να επιτύχει το αδύνατο» σημειώνουν σε δήλωσή τους.

 

 

 

 

Greece The Musicult

(Μάρκος Σεφερλής)

Δευτέρα 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018

ΚινηματοΘέατρο ΣΤΑΡ Βέροιας

 

Απόγευμα 18.00  και  Βράδυ 21.30

Η προπώληση Ξεκίνησε

main2web
Greece είν’ η χώρα της συχνής απεργίας,του τάβλι, του φρέντο, της πολλής ανεργίας!

Μιας γενιάς δυστυχώς που δεν έχει να φάειμα αντί να δουλέψει, στην TV τραγουδάει!
Greece είν’ η χώρα της δικής σου της πάρτης,της τρελής διαπλοκής, των θεσμών, της NOVARTIS! 

Της χοντρής αρπαχτής, της μεγάλης ρεμούλας,της – ναι μεν – πληρωμένης, όμως άδειας σακούλας!
Greece είν’ η χώρα του adidas, του Nike,της μεγάλης λαχτάρας για μια selfie και like,για «ΡΟΥΚ – ΖΟΥΚ», «Master Chef» και για «Power of love»,για τραγούδια ποιότητας, αλλά και για γαβ – γαβ!


Greece είναι γκολ με πιστόλια παρέα,με ξενόφερτα μιούζικαλ, δήθεν τρέντι κι ωραία!Με σουβλάκι, ντομάτα, πατάτες, κεμπάπ,με ελπίδα για χρήμα στα παιχνίδια του ΟΠΑΠ!


Greece είν’ η χώρα δίχως Μέσι, Ζιντάν,δίχως Πούτιν και Μέρκελ και Ταγίπ Ερντογάν!

Πλανητάρχη δεν έχει με αστείο μαλλί, ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ έχει και «τρελό» Σεφερλή!

 

Συντελεστές: Σκηνοθεσία: ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ,

Κείμενα-Στίχοι Τραγουδιών: ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ - ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ,

Σκηνικά: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΟΛΙΔΗ, Ρούχα Χορού: ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, Θεατρικά Κοστούμια: ΣΥΛΙΑ ΔΕΜΙΡΗ, Ενδυματολογική Επιμέλεια: ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΤΕΛΕ - ΠΕΝΝΥ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ, Μουσική Επιμέλεια: ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ, Χορογραφίες: ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΛΑΣΣΗΣ, Σχεδιασμός Φωτισμού: ΜΕΛΙΝΑ ΜΑΣΧΑ, Ήχος: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ,Βοηθός Σκηνοθέτη: ΑΡΕΤΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ, Μουσική Παραγωγή: ΘΟΔΩΡΗΣ (TED) ΖΩΓΡΑΦΟΣ- ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΛΙΤΣΗΣ, Ενορχηστρώσεις: ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΙΤΖΟΣ, Rec/Mix/Master/ Sound FX/ Visual FX/Graphics: MINUS 2 PRODUCTIONS 

Πρωταγωνιστούν: 
ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΦΕΡΛΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ, ΘΟΔΩΡΗΣ ΡΩΜΑΝΙΔΗΣ, ΑΡΕΤΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ, ΜΑΚΗΣ ΠΑΤΕΛΗΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΓΓΕΛΗ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΡΙΟΜΑΛΛΟΣ, ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΒΑΖΑΙΟΣ, ΖΩΖΑ ΜΕΤΑΞΑ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ, ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΠΑΠΑΣ


Συμμετέχει 6μελές μπαλέτο
site: www.markosseferlis.gr

Πληροφορίες στο Τηλ: 2331022373 

 

Ο Μελ Γκίμπσον ετοιμάζει remake της «Aγριας Συμμορίας»

To remake του θρυλικού γουέστερν του Σαμ Πέκινπα «The Wild Bunch» (1969) θα είναι το επόμενο πρότζεκτ του Μελ Γκίμπσον.

Μετά από μία σειρά από αληθινές ιστορίες (ο «Αντιρρησίας Συνείδησης» τον έβαλε ξανά στην οσκαρική κούρσα και τώρα περιμένουμε να ξεκινήσει την παραγωγή και του «Destroyer»), ο Μελ Γκίμπσον αποφάσισε ότι το επόμενο πρότζεκτ του θα είναι μία man-to-man μονομαχία με τα κλασικά.Μετά από μία σειρά από αληθινές ιστορίες (ο «Αντιρρησίας Συνείδησης» τον έβαλε ξανά στην οσκαρική κούρσα και τώρα περιμένουμε να ξεκινήσει την παραγωγή και του «Destroyer»), ο Μελ Γκίμπσον αποφάσισε ότι το επόμενο πρότζεκτ του θα είναι μία man-to-man μονομαχία με τα κλασικά.

mel gibson
Γιατί ποιος τολμά να τα βάλει με τον Σαμ Πέκινπα και τη θρυλική «Αγρια Συμμορία» του;
Κι όμως, σύμφωνα με το Variety, το στούντιο της Warner Bros. έδωσε το πράσινο φως στον Γκίμπσον για γράψει το σενάριο (μαζί με τον Μπράιαν Μπάγκμπι), να σκηνοθετήσει και να αναλάβει και την παραγωγή του πρότζεκτ.


Κανείς δεν ξέρει αν ο Γκίμπσον σκοπεύει να κάνει ένα πιστό remake της ταινίας του Πέκινπα, ένα αιματοβαμμένο γουέστερν που ακολουθεί μία ομάδα μεσήλικων παρανόμων της Αγριας Δύσης στο τελευταίο τους κόλπο και στο δικό τους τέλος. Και κανείς δεν έχει αναφέρει κανένα όνομα που θα μπορούσε να συμμετέχει στο καινούργιο καστ (και να πάρει τη σκυτάλη από τους Γουίλιαμ Χόλντεν, Ερνεστ Μποργκνάιν, Ρόμπερτ Ράιαν, Εντμοντ Ο' Μπράιαν, Γουόρεν Οατς, Τζέιμι Σάντσεζ και Μπεν Τζόνσον). Κάτι μάς λέει ότι ο Γκίμπσον δε θα αντισταθεί στην ιδέα να αναλάβει έναν ρόλο και να βρεθεί και μπροστά από την κάμερα.
Η αυθεντική «Αγρια Συμμορία» του Σαμ Πέκινπα


Αυτό που θυμόμαστε πάντως είναι ότι και ο Τόνι Σκοτ είχε δηλώσει ότι ήθελε να κάνει το remake της «Αγριας Συμμορίας», πριν 7 χρόνια (λίγο πριν τον ξαφνικό θάνατό του).

Πηγή: www.flix.gr

ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ - A STAR IS BORN 

Υποψήφια για OSCAR  καλύτερης ταινίας 2018

9/10 στο imdb

Ταινία ορόσημο στο επίσημο σαλόνι της 7ης Τέχνης.

Σκηνοθεσία: ΜΠΡΑΝΤΛΕΪ ΚΟΥΠΕΡ Σκηνοθεσία: ΜΠΡΑΝΤΛΕΪ ΚΟΥΠΕΡ

Σενάριο: ΕΡΙΚ ΡΟΘ, ΜΠΡΑΝΤΛΕΪ ΚΟΥΠΕΡ & ΓΟΥΙΛ ΦΕΤΕΡΣ

Ηθοποιοί: ΣΑΜ ΕΛΙΟΤ, ΜΠΡΑΝΤΛΕΪ ΚΟΥΠΕΡ, LADY GAGA


ΠΕΡΙΛΗΨΗ: Σ’ αυτήν την τραγική ιστορία αγάπης, ο Κούπερ ενσαρκώνει τον γνωστό μουσικό Τζάκσον Μέιν, ο οποίος ανακαλύπτει και ερωτεύεται την επίσης καλλιτέχνη Άλι (Gaga). Εκείνη έχει αρχίσει να εγκαταλείπει το όνειρό της να γίνει μεγάλη τραγουδίστρια, μέχρι που ο Τζακ την βγάζει και πάλι στο προσκήνιο. Αλλά όταν η καριέρα της Άλι παίρνει τα πάνω της, η προσωπική πλευρά της σχέσης τους καταρρέει, καθώς ο Τζακ βρίσκεται σε συνεχή μάχη με τους δικούς του εσωτερικούς δαίμονες.


Στο ριμέικ θ' ακούσουμε πολλά τραγούδια που έγραψε η Lady Gaga με τον Μπράντλεϊ Κούπερ κι άλλους καλλιτέχνες, όπως τους Λούκας Νέλσον, Τζέισον Τζελ και Μαρκ Ρόνσον.

Άλλωστε η «πριγκίπισσα» του ποπ πενταγράμμου Gaga, κατά κόσμο Στέφανι Τζόαν Αντζελίνα Τζερμανότα, έπειτα από μικρό-εμφανίσεις της στην μικρή και την μεγάλη οθόνη καταφθάνει φουριόζα στο άσπρο πανί, κρατώντας σφιχτά την περσινή Χρυσή Σφαίρα που κέρδιζε για την ερμηνεία της στην πετυχημένη, τηλεοπτική σειρά «American Horror Story», πανέτοιμη να κατακτήσει τα πλήθη στον κινηματογραφικό ρόλο που απέρριψε η Μπγιονσέ. Remake τρις για το «A Star is Born» και με τα μάτια δεμένα προς την επιτυχία βαδίζει ο τετράκις υποψήφιος για Όσκαρ Μπράντλεϊ Κούπερ. Κόκκινα χαλιά και βραβεία εν όψει!

a star is born gr mid
Αυτό που εντυπωσιάζει πρωταρχικά στο νέο «A Star Ιs Born» είναι η μετρημένη προσέγγιση του Μπράντλεϊ Κούπερ στο υλικό του. Αποφεύγοντας την αμετροέπεια και τη διάθεση εντυπωσιασμού που συνοδεύουν κάθε σκηνοθέτη στην πρώτη του απόπειρα, ο Κούπερ φαίνεται πως πήρε τα σωστά μαθήματα από τους δημιουργούς με τους οποίους συνεργάστηκε στην καριέρα του, και κυρίως τον Κλιντ Ιστγουντ, που όλως τυχαίως είχε ανακοινωθεί αρχικά ως σκηνοθέτης του project. Ο Κούπερ εστιάζει στα πρόσωπα και δίνει έμφαση στα βλέμματα και τις χειρονομίες, αναδεικνύοντας όλες εκείνες τις λεπτομέρειες που καθιστούν αυτόν τον έρωτα και την τραγική του κατάληξη μία νομοτέλεια.

Η κάμερά του, αλλά και ο ίδιος ως πρωταγωνιστής, ερωτεύονται την Αλι/Lady Gaga με αβίαστη αμεσότητα και όλη η δυναμική της τρικυμιώδους σχέσης αποκαλύπτεται σταδιακά και χωρίς μελοδραματικές κορώνες. Ταυτόχρονα, και παρά το γεγονός της διπλής του ιδιότητας ως πρωταγωνιστής και σκηνοθέτης, ο Κούπερ έχει τη σοφία να γνωρίζει ότι όλη η ταινία κρίνεται από την πρωταγωνίστριά του, την οποία αφήνει να λάμψει, χωρίς ωστόσο να θέτει τον εαυτό του σε υποδεέστερη μοίρα, ενσαρκώνοντας τον Τζάκσον Μέιν με ευαισθησία και λαβωμένη υπερηφάνεια.

Η Lady Gaga αντεπεξέρχεται στη βαριά κληρονομιά του ρόλου που καλείται να ερμηνεύσει υποδειγματικά. Οι φωνητικές της δυνατότητες ήταν εξαρχής δεδομένες, αυτό που προσθέτει όμως είναι ο νατουραλισμός και η φυσικότητα που έλειπαν από την Τζούντι Γκάρλαντ και την Μπάρμπρα Στρέιζαντ. Αβαφη στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας και με μία καθαρότητα στο βλέμμα, η Lady Gaga παραδίδεται στον πρώτο της ρόλο με την ίδια αγνότητα και την ειλικρίνεια που ο χαρακτήρας της ανακαλύπτει τη σκοτεινή πλευρά του έρωτα και του κόσμου του θεάματος. Ο Κούπερ εκμεταλλεύεται τα χαρακτηριστικά του προσώπου της και την υποκριτική της απειρία για να εκμαιεύσει μια ακατέργαστη και γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο αφοπλιστική τελικά ερμηνεία.


Αποδεικνύοντας τη μοναδική ικανότητα του Χόλιγουντ να ανανεώνει και να διαιωνίζει τη μυθολογία του, το νέο «A Star Is Born» είναι κλασικό και μοντέρνο ταυτόχρονα, αποτυπώνοντας τόσο το zeitgeist μιας εποχής που θέλει τους αστέρες της τσαλακωμένους, γήινους και ανθρώπινους, όσο και τη διαχρονικότητα του παραμυθιού ενός αναλλοίωτου από το χρόνο ρομάντζου.

Ο Μπράντλεϊ Κούπερ κατάφερε με αξιοθαύμαστη συνέπεια να διατηρήσει αυτήν την ισορροπία, και η Lady Gaga είναι πλέον ένα βήμα πιο κοντά στο να προστεθεί στο πάνθεον αυτών που έχουν πετύχει το EGOT, την τετραπλή δηλαδή διάκριση με τα τέσσερα σημαντικότερα βραβεία (Εμμυ, Γκράμι, Οσκαρ και Τόνι). 

Trailer:

Ο μικάδος (Γκίλμπερτ και Σάλλιβαν)

Κωμική όπερα

Κινηματοθέατρο ΣΤΑΡ, Βέροια Σάββατο  29  Σεπτεμβρίου 2018

Είσοδος ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας που θα  διανέμονται μισή ώρα πριν την έναρξη των παραστάσεων 

Ώρα έναρξης: 19.00  -  Ώρα προσέλευσης: 18.30

Είσοδος: ΔΩΡΕΑΝ

Συνδιοργάνωση: Εθνική Λυρική Σκηνή – Κινηματοθέατρο ΣΤΑΡ

Enallaktiki Mikados 35x50 v

Νέα Παραγωγή / Συμπαραγωγή με την Ομάδα μουσικού θεάτρου ΡαφήΜουσική διεύθυνση-ενορχήστρωση: Μιχάλης ΠαπαπέτρουΣκηνοθεσία: Ακύλλας Καραζήσης
Μια ξεκαρδιστική εξωτική όπερα από τους προπάτορες των Monty Python και των Αδελφών Μαρξ παρουσιάζεται από την  Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Η όπερα Ο μικάδος (1885) των Γκίλμπερτ και Σάλλιβαν ανεβαίνει σε συμπαραγωγή με την Ομάδα μουσικού θεάτρου Ραφή, μία από τις πιο δραστήριες ομάδες των τελευταίων ετών, σε μουσική διεύθυνση – ενορχήστρωση Μιχάλη Παπαπέτρου και σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση. Η απόδοση του λιμπρέτου, παραγγελία για τη συμπαραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ και της ομάδας μουσικού θεάτρου Ραφή, ανήκει σε δύο διακεκριμένους μεταφραστές, τον Γιώργο Τσακνιά, που ανέλαβε την απόδοση των πεζών μερών και την Κατερίνα Σχινά, που απέδωσε στα ελληνικά τα μελοποιημένα μέρη. Οι δημιουργοί του Μικάδου, Ουίλλιαμ Σβενκ Γκίλμπερτ και Άρθουρ Σάλλιβαν, πρωτεργάτες της αγγλικής μουσικής κωμωδίας, εμπνέονται από την ατμοσφαιρική Άπω Ανατολή για να συνθέσουν μια κοφτερή σάτιρα των κοινωνικοπολιτικών ηθών του 19ου αιώνα.

Η βία, η διαφθορά, ο λαϊκισμός, η υποκρισία και ο πουριτανισμός μπαίνουν στο στόχαστρο του δαιμόνιου καλλιτεχνικού διδύμου, που στηλιτεύει με χιούμορ και ελαφράδα τα κακώς κείμενα της εποχής του.Ο λιμπρετίστας Ουίλλιαμ Σβενκ Γκίλμπερτ φέρεται να εμπνεύστηκε το θέμα του έργου από ένα γιαπωνέζικο σπαθί που είδε αναρτημένο σε μια δημόσια βιβλιοθήκη. Την εποχή εκείνη, θίασοι από την Ιαπωνία έκαναν περιοδεία στο Λονδίνο, συμβάλλοντας στη διάδοση του εξεζητημένου οριενταλισμού που είχε ξετρελάνει το βρετανικό κοινό. Η τοποθέτηση της δράσης σε ένα απομακρυσμένο γεωγραφικό περιβάλλον διευκόλυνε τον έμπειρο συγγραφέα να μιλήσει άφοβα για ζητήματα που ταλάνιζαν την αγγλική κοινωνία της εποχής του: τα απανωτά πολιτικά σκάνδαλα, την κατάχρηση εξουσίας, το έλλειμμα δημοκρατίας.

Επιπλέον, η συγκεκριμένη επιλογή τού επέτρεπε να στηλιτεύσει με χιούμορ και εκλεκτική ειρωνεία τον άκρατο πουριτανισμό της βικτωριανής περιόδου, ανοίγοντας το δρόμο για συγγραφείς όπως ο Όσκαρ Ουάιλντ και ο Μπέρναρντ Σω. Στη μαγική πολιτεία του Τιτιπού, όπου ο Μεγάλος Αυτοκράτορας (Μικάδος) είχε απαγορεύσει το κόρτε, οι ερωτύλοι ράφτες γίνονταν δήμιοι για να μην αποκεφαλίσουν…τον εαυτό τους, οι βουλευτές αυτοανακηρύσσονταν σε «άρχοντες των πάντων» και τα απαγορευμένα φλερτ ανθίζουν στις πιο απίθανες εκδοχές. O συνθέτης Άρθουρ Σάλλιβαν θεωρούσε τον Μικάδο ως το αριστούργημά του, με το οποίο πραγματοποίησε την  πολυπόθητη σύζευξη ανάμεσα στην «ελαφριά» βρετανική οπερέτα και τη «σοβαρή» αγγλική όπερα, όπου το «χιούμορ, η σάτιρα, οι χαρακτήρες και η υψηλής ποιότητας μουσική συνυπάρχουν σε θαυμαστή ισορροπία».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μικάδος αποτέλεσε την απόλυτη πηγή έμπνευσης για τα μιούζικαλ των Τζωρτζ και Άιρα Γκέρσουιν στο Μπρόντγουαιη και το Χόλυγουντ. Ο ίδιος ο Τζωρτζ Γκέρσουιν θεωρούσε το δίδυμο Γκίλμπερτ και Σάλλιβαν πρότυπο του. Το έργο σημείωσε τεράστια επιτυχία ήδη από τον πρώτο χρόνο παρουσίασης του το 1885 (περίπου 150 θίασοι σε όλο τον κόσμο είχαν εντάξει τον Μικάδο στο ρεπερτόριό τους μέχρι το τέλος εκείνης της χρονιάς) και παραμένει ένα από τα δημοφιλέστερα έργα μουσικού θεάτρου όλων των εποχών.
Σημείωμα του σκηνοθέτη Ακύλλα Καραζήση Στο Λονδίνο του 188κάτι, ένας συγγραφέας που βρίσκεται σε κρίση επισκέπτεται, ύστερα από προτροπή της γυναίκας του, μια γιαπωνέζικη έκθεση που περιλαμβάνει μουσική, θέατρο, γαστρονομία.

Ο Γκίλμπερτ, διότι γι’ αυτόν μιλάμε, γράφει ως τότε λιμπρέτα όπου καταλυτικό ρόλο παίζουν μάγοι και μαγικά φίλτρα. Η Άπω Ανατολή τού είναι άγνωστη. Τον βλέπουμε λοιπόν να παρακολουθεί Νο και Καμπούκι με μάτι ορθάνοιχτο και αντιλαμβανόμαστε πως εκείνη τη στιγμή γεννιέται στο μυαλό του μια ιδέα, ένα πρωτοφανές θέμα: Ο Μικάδος – όλα αυτά συμβαίνουν στην ταινία Η παράσταση μιας ζωής [Topsy-Turvy] του Μάικ Λη. Έχουμε λοιπόν το πρώτο χαρακτηριστικό του έργου από τη γέννησή του. Ο εξωτικός απωανατολίτικος σπόρος γονιμοποιείται στο βλέμμα του κοσμοπολίτη Εγγλέζου, ένα βροχερό λονδρέζικο απόγευμα.Το δεύτερο χαρακτηριστικό του έργου έχει σχέση με το θέμα του: ο Μικάδος (αυτοκράτορας) έχει απαγορεύσει οποιαδήποτε ερωτική προσέγγιση (φλερτ) εκτός γάμου, επί ποινή θανάτου.

Το ότι κάποια στιγμή ο τελευταίος καταδικασθείς διορίζεται και δήμιος μπλοκάρει τη ρουτίνα των εκτελέσεων και δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα για την κωμωδία.Ξεκινάω από το δεύτερο: οι συνειρμοί που γεννάει η παράλογη απαγόρευση και η απάνθρωπη τιμωρία θα έλεγα ότι δεν είναι γιαπωνέζικης αλλά κινέζικης και μάλιστα μαοϊκής απόχρωσης: το «Μεγάλο Άλμα Προς τα Εμπρός», η περίοδος της Πολιτιστικής Επανάστασης, και τα δύο «επιτεύγματα» της μαοϊκής περιόδου, με τον τραγικό παραλογισμό τους, ξεπερνούν την όποια μυθοπλαστική υπερβολή.

Ας μου επιτραπεί να επιστρέψω στο πρώτο χαρακτηριστικό: ένας Εγγλέζος του 19ου αιώνα γράφει μια κωμωδία αγγλοσαξονικού ύφους, με ιαπωνικό θέμα, σκηνικό και αισθητική. Φυσικά, η δράση τοποθετείται σε μια άχρονη, κλασική Ιαπωνία, φιλτραρισμένη από μια λογική αγγλοσαξονικά αποικιοκρατική. Ίσως, πριν από εξήντα χρόνια αυτό το κοκτέιλ να ήταν μυθοπλαστικά δραστικό. Σήμερα όμως; Λειτουργεί κάτι τέτοιο πέραν του φολκλόρ; Αντίθετα, η τοποθέτηση της κωμικής δράσης σ’ ένα αυταρχικό καθεστώς ομοιομορφίας και απαγορεύσεων οξύνει τον παραλογισμό και το αστείο του έργου. Άλλωστε το εγγλέζικο φλέγμα, η απωανατολίτικη βουβή υπερεκφραστικότητα, όπως και το ηχόχρωμα των ελληνικών του ’50, ’60 (Αυλωνίτης, Μακρής κλπ.), είναι όλα παραλλαγές του ίδιου clown – dieu. Από τα παραπάνω, που είναι σκέψεις πάνω στον Μικάδο, λείπει η υπέροχη μουσική του Σάλλιβαν. Αυτή όμως θα την ακούσετε στην παράσταση.


Γκίλμπερτ και Σάλλιβαν Ο μικάδος Κωμική όπερα

Νέα Παραγωγή / Συμπαραγωγή με την Ομάδα μουσικού θεάτρου Ραφή

Μουσική διεύθυνση-ενορχήστρωση: Μιχάλης Παπαπέτρου

Σκηνοθεσία: Ακύλλας Καραζήσης

Απόδοση-διασκευή: Γιώργος Τσακνιάς

Απόδοση στίχων: Κατερίνα Σχινά

Σκηνικά-κοστούμια: Αλεξία Θεοδωράκη

Κίνηση: Χαρά Κότσαλη

Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος

Μικάδος: Μάριος Σαραντίδης, Νάνκι-Που: Θάνος Λέκκας Κο-Κο: Δημήτρης Ναλμπάντης, Που-Μπα: Νίκος Σπανάτης, Κατίσα: Αναστασία Κότσαλη, Γιαμ-Γιαμ: Λητώ, Μεσσήνη Πίτι-Σινγκ: Λυδία Αγγελοπούλου, Πιπ-Μπο: Βαρβάρα Μπιζά, Μουσικοί: Διονύσης Βερβιτσιώτης, (βιολί), Γκουίντο ντε Φλάβις, (σαξόφωνο), Γιώργος Κρίμπερης (τρομπόνι), Χάρης Παζαρούλης (κοντραμπάσο), Κώστας Σερεμέτης (κρουστά), Βαγγέλης Στεφανόπουλος (πιάνο/πλήκτρα)

 Κριτική ταινίας:  Η ΠΑΡΕΙΣΦΡΗΣΗ  -  BLACKkKLANSMAN  

 
Με μια πολιτική κωμωδία τοποθετημένη στα '70ς, ο Σπάικ Λι επιτίθεται στον αμερικανικό ρατσισμό κάθε εποχής, απροκάλυπτα, έξω απ' τα δόντια και με ακαταμάχητο στιλ.
 

Υποψήφια για OSCAR καλύτερης ταινίας 2019
Μέγα Βραβείο Φεστιβάλ Καννών ταινίας 2019
Χρυσός Φοίνικας (Φεστιβάλ Καννών) ταινίας 2019
Καλύτερη Σκηνοθεσία ταινίας 2019
Α’ Ανδρικός Ρόλος 2019
Β’ Ανδρικός Ρόλος 2019
Καλύτερο Σενάριο (Διασκευασμένο) ταινίας 2019
Prix du Public UBS ταινίας 2019
Βραβείο Φεστιβάλ των Καννών Καλύτερης ηθοποιού 2019
Βραβείο Φεστιβάλ των Καννών Καλύτερου ηθοποιού 2019
Βραβείο Φεστιβάλ των Καννών Καλύτερου σκηνοθέτη 2019
Βραβείο Φεστιβάλ των Καννών Καλύτερου σεναρίου 2019
Βραβείο της επιτροπής του Φεστιβάλ των Καννών 2019
Variety Piazza Grande Award 2019
  
Σκηνοθεσία:    ΣΠΑΪΚ ΛΙ
Σενάριο:          ΤΣΑΡΛΙ ΓΑΤΣΤΕΛ, ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΡΑΜΠΙΝΟΒΙΤΣ, ΚΕΒΙΝ ΓΟΥΙΛΜΟΤ & ΣΠΑΪΚ ΛΙ
Ηθοποιοί:        ΧΑΡΙ ΜΠΕΛΑΦΟΝΤΕ, ΤΟΦΕΡ ΓΚΡΕΪΣ, ΑΛΕΚ ΜΠΑΛΝΤΟΥΙΝ, ΑΝΤΑΜ ΝΤΡΑΪΒΕΡ, ΚΟΡΕΪ ΧΟΚΙΝΣ, ΤΖΟΝ ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ
 
Η νέα ταινία του Σπάικ Λι «BlacKkKlansman» ήδη θεωρείται από αρκετούς η καλύτερη ταινία του σκηνοθέτη εδώ και χρόνια. Βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα, μιλάει για την απίστευτη ιστορία ενός μαύρου αστυνομικού στις αρχές της δεκαετίας του ’70 που εισβάλει στη Κου Κλουξ Κλαν, μιλώντας ταυτόχρονα για τον έμφυτο ρατσισμό της Αμερικής, που μοιάζει να διογκώνεται ολοένα και περισσότερα τα τελευταία χρόνια λόγω Τραμπ, ξεμπροστιάζοντάς τον με το χιούμορ και την ωριμότητα που έχει μια ταινία του Λι. Η ταινία έκανε την πρεμιέρα της στις Κάννες και κέρδισε διθυραμβικές κριτικές τόσο για τον πρωταγωνιστή της Τζον Ντέιβιντ Γουάσινγκτον, όσο και για την δουλειά του Λι, ο οποίος παραμένει και αδικημένος των Οσκαρ.

black veri sm


Το «BlacKkKlansman», η καλύτερη ταινία του εδώ και χρόνια και μια από τις ωραιότερες του Φεστιβάλ, ξεκινά με το «Οσα Παίρνει ο Ανεμος», τη σκηνή όπου η Σκάρλετ Ο' Χάρα ψάχνει απεγνωσμένα ανάμεσα στην τεράστια έκταση των τραυματιών του εμφυλίου. Και τελειώνει με σκηνές από έναν άλλο εμφύλιο, αυτόν που έγινε πέρσι, το 2017, στη Σάρλοτσβιλ.
 
                                                 Το «BlacKkKlansman» βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα, τόσο ακραία που μοιάζουν υπερβολικά.
 
Στις αρχές της δεκαετίας του '70, όταν η «οργάνωση της λευκής υπεροχής» μοιάζει παντοδύναμη και οι Μαύροι Πάνθηρες καλούν τον κόσμο τους στα όπλα, ένας μαύρος αστυνομικός, ο Ρον Στάλγουερθ, αναλαμβάνει να διεισδύσει στην Κου Κλουξ Κλαν του Κολοράντο. Οχι μόνος του φυσικά, γιατί πώς θα μπορούσε να γίνει αποδεκτός από την οργάνωση, αλλά με τη συνεργασία του Φλιπ, του Εβραίου λευκού συναδέλφου του. Οι δυο τους, με τόσα κοινά όσα και διαφορετικά χαρακτηριστικά, θα γίνουν το αχτύπητο δίδυμο («εγώ θα είμαι ο λόγος, εσύ το πρόσωπο»), που θα φέρει την Αμερική στο δρόμο της ισότητας και τον Νόμο στο δρόμο του δικαίου. Τουλάχιστον για πολύ λίγο. Ο Σταλγουόρθ και ο Ζίμερμαν με αυτό τον τρόπο θα συνεργαστούν σαν αστυνομικό ντουέτο, με σκοπό να καταστρέψουν εκ των έσω την οργάνωση της Κου Κλουξ Κλαν, η οποία έχει άμεσο στόχο να διασπείρει την βίαιη ρητορική της στο ευρύ αμερικάνικο ακροατήριο.
 
Η ταινία του είναι η πληθωρικότητα στα καλύτερά της. Μια ιδανική επιλογή στους πρωταγωνιστές (ο Ανταμ Ντράιβερ ίσως και στον καλύτερο ρόλο του κι ο Τζον Ντέιβιντ - γιος του Ντενζέλ - Γουόσινγκτον) και ένα απολαυστικό ρεπερτόριο δευτεραγωνιστών (από τον Τόφερ Γκρέις ως τον παλιό μόνιμο του Χαλ Χάρτλεϊ, Ρόμπερτ Τζον Μπερκ), δίνει τη βάση για ν' απλώσει ο Σπάικ Λι το πέπλο της ατμόσφαιράς του.


 blackklassman photo 4
Φωτογραφία ζεστή, '70ς, εσωτερικά φλεγόμενη, ρούχα ταυτισμένα με την εποχή της αντίρρησης, λυγερά νεανικά κορμιά, όχι, όχι λευκά, που μεταδίδουν την ορμή και τον αισθησιασμό τους, εμβόλιμες γραφιστικές σφραγίδες, μουσική που διανύει το φάσμα του μαύρου ρυθμού της δεκαετίας με την άνεση του γνώστη. Ενα μοναδικό και μεταδοτικό coolness που ο Σπάικ Λι έχει έμφυτο και μεταφέρει στο σινεμά του ακέραιο και που μπορεί να μεταμορφώσει μια πολιτική κωμωδία στο πιο σέξι δίωρο.
 
Κατηγορώ στον Ντόναλντ Τραμπ, κατηγορώ μέχρι εξευτελισμού στους ρατσιστές, αλλά και στο αμερικανικό πολιτικό και αστυνομικό Σύστημα. Κατηγορώ έξω από τα δόντια, χωρίς διακριτικότητα ή υπονόμευση ή τεχνάσματα: κατά μέτωπο και με το βλέμμα στην ευθεία. Σινεμά επίκαιρο, της ώρας, αλλά με την ψυχραιμία του ανθρώπου που, έτσι κι αλλιώς, εδώ και δεκαετίες, μ' αυτό ακριβώς ασχολείται, γι' αυτό φωνάζει με την κάμερά του κι αυτό διεκδικεί. Και, ταυτόχρονα, σινεμά τόσο όμορφο, δυνατό στις εικόνες του, στιλάτο, πολύχρωμο, βαθιά μαύρο. Με το ύφος και το ήθος ενός αληθινού soul brother που μας κάνει να τον αγαπάμε και να τον θαυμάζουμε ξανά 
 
Trailer:

Loading
  • Νύχτες πρεμιέρας με Μειωμένο εισιτήριο για όλους κάθε Πέμπτη (1210) 2018-09-25 23:30:00

    Νύχτες πρεμιέρας  με Μειωμένο εισιτήριο για όλους κάθε Πέμπτη στο ΚινηματοΘέατρο ΣΤΑΡ Βέροιας Σινεμά με μόνο 6 ευρώ!   Οι Πέμπτες γίνονται ακόμα καλύτερες με τις Νύχτες πρεμιέρας από το ΚινηματοΘέατρο ΣΤΑΡ! Κάθε Πέμπτη, ο αγαπημένος σας κινηματογράφος στην Βέροια, προσφέρει την ευκαιρία στο...

  • Κριτική ταινίας: First Man (ο Πρώτος Άνθρωπος) (340) 2018-10-12 23:30:00

     Κριτική ταινίας: First Man (ο Πρώτος Άνθρωπος) Υποψηφιο για OSCAR Σκηνοθεσία: Ντάμιεν ΣαζέλΣενάριο: Τζος ΣίνγκερΠρωταγωνιστούν: Ράιαν Γκόσλινγκ, Κλερ Φόι, Κρίστοφερ Άμποτ, Κάιλ ΤσάντλερΠως μοιάζει το ταξίδι στη Σελήνη, όταν είναι φτιαγμένο από τα καλύτερα οσκαρικά υλικά; Η νέα ταινία...

  • Greece The Musicult (Μάρκος Σεφερλής) (1108) 2018-10-08 23:30:00

      Greece The Musicult (Μάρκος Σεφερλής) Δευτέρα 5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 ΚινηματοΘέατρο ΣΤΑΡ Βέροιας   Απόγευμα 18.00  και  Βράδυ 21.30 Η προπώληση Ξεκίνησε Greece είν’ η χώρα της συχνής απεργίας,του τάβλι, του φρέντο, της πολλής ανεργίας! Μιας γενιάς δυστυχώς που δεν έχει να φάειμα αντί να δουλέψει, στην TV τραγουδάει!Greece είν’ η χώρα...

  • Ο Μελ Γκίμπσον ετοιμάζει remake της «Aγριας Συμμορίας» (41) 2018-09-25 23:30:00

    Ο Μελ Γκίμπσον ετοιμάζει remake της «Aγριας Συμμορίας» To remake του θρυλικού γουέστερν του Σαμ Πέκινπα «The Wild Bunch» (1969) θα είναι το επόμενο πρότζεκτ του Μελ Γκίμπσον. Μετά από μία σειρά από αληθινές ιστορίες (ο «Αντιρρησίας Συνείδησης» τον έβαλε ξανά στην οσκαρική κούρσα...

  • Αναλυτική περιγραφή: ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ (236) 2018-10-01 23:30:00

    ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ - A STAR IS BORN  Υποψήφια για OSCAR  καλύτερης ταινίας 2018 9/10 στο imdb Ταινία ορόσημο στο επίσημο σαλόνι της 7ης Τέχνης. Σκηνοθεσία: ΜΠΡΑΝΤΛΕΪ ΚΟΥΠΕΡ Σκηνοθεσία: ΜΠΡΑΝΤΛΕΪ ΚΟΥΠΕΡ Σενάριο: ΕΡΙΚ ΡΟΘ, ΜΠΡΑΝΤΛΕΪ ΚΟΥΠΕΡ & ΓΟΥΙΛ ΦΕΤΕΡΣ Ηθοποιοί: ΣΑΜ ΕΛΙΟΤ, ΜΠΡΑΝΤΛΕΪ...

  • More News